اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اخبار ضدونقیض از هواپیماربایی در آمستردام

خبرگزاری فارس: در حالی که خبرگزاریها از ربایش یک فروند هواپیما در فرودگاه شیفول آمستردام خبر می‌دهند، خطوط هوایی که این هواپیما متعلق به آن است، این خبر را تکذیب کرده است.

اخبار ضدونقیض از هواپیماربایی در آمستردام

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری «راشاتودی»،سخنگوی وزارت دفاع هلند اعلام کرد که مظنون به وقوع یک مورد هواپیماربایی در فرودگاه «شیفول» آمستردام است.

براساس این گزارش،نیروهای امنیتی بلافاصله این هواپیما را محاصره کردند. پلیس مظنون بود که این هواپیما با 183 نفر سرنشین ربوده شده باشد. 

این هواپیما «مالاگا» در اسپانیا را به مقصد آمستردام ترک کرده بود. پیش از این نیز وزارت دفاع هلند با هدف کنترل اوضاع، 2 فروند جنگنده اف -16 به این فرودگاه اعزام کرده بود.

با این حال خطوط هوایی «Vueling» اسپانیا که این هواپما متعلق به آن است، اخبار مربوط به ربوده شدن هواپیما را رد کرده‌ است.

 

گفته می‌شود اخبار متناقض از هواپیماربایی به دلیل قطع ارتباط برج مراقبت با خلبان است.

 

پیشتر منابع فرودگاهی هلند اعلام کرده‌ بودند که مسئولان فرودگاه «شیفول» آمستردام بخشی از این فرودگاه را از بیم انفجار شیئی که تصور می‌شود بمبی به جا مانده از دوره جنگ جهانی دوم باشد، تعطیل کرده‌اند.

 

فرودگاه «شیفول» آمستردام با سالانه 45 میلیون مسافر، پنجمین فرودگاه پرمسافر اروپاست.

انتهای‌پیام/ط.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول