اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های بزرگداشت کمیته بانوان هفته دفاع مقدس در مازندران اعلام شد

اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از اعزام راویان جنگ به مدارس مازندران در هفته بزرگداشت دفاع مقدس خبر داد.

اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، زهرا شرف الدین پیش از ظهر امروز در کارگروه برپایی هفته دفاع مقدس با بیان اینکه موضوع‌های دفاع مقدس منحصر به یک هفته نیست و در همه زمان باید به آن پرداخته شود، اظهار داشت: تمام فعالیت‌های ما باید در راستای رسیدن به آرامش و نشاط حقیقی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی باشد که این امر همان ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

وی یکی از برنامه‌های کمیته دفاع مقدس را برگزاری مستمر جلسات آموزشی و اخلاقی با حضور مشاوران امور بانوان هر 15 روز یک بار عنوان کرد و ادامه داد: واکاوی مشکلات بانوان شاغل و کمک به تسریع در رفع مشکلات این اقشار است.

شرف‌الدین با اشاره به اینکه برای ترویج دفاع مقدس باید به ارزش‌های دینی و شیوه‌های تبلیغی آن آشنا بود، تصریح کرد: نوع تفکر ما در جهان بینی بسیار موثر است.

این مسئول زیربنای تربیتی فرزندان را صداقت، اخلاق، روزی حلال و خدمت صادقانه پدر و مادر عنوان کرد و گفت: رشد ایمانی، علمی، اقتصادی و فرهنگی بچه‌ها در نوع رفتار والدین پیوند خورده است.

وی کسب معرفت دینی و ترویج دفاع مقدس را ضرورت‌های جامعه انقلابی مطرح کرد و بیان داشت: در هفته دفاع مقدس توانمندی‌های بانوان که در هشت سال ایثارگری رزمنده‌های اسلام اثرگذار بود با عنوان نمایشگاه توانمندی‌های زنان با حداقل 50 غرفه با عرضه غذاهای سنتی، پوشاک اسلامی، صنایع دستی و فرهنگی توسط سازمان مردم نهاد، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری از 21 تا 31 شهریور ماه سال جاری در پارک قائم برپا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بانوان دانست و گفت: نشست مطبوعاتی، اعزام راوی دفاع مقدس به مدارس و دستگاه‌های اجرایی، بازدید از موزه شهدا، دیدار و نشست صمیمی با زنان شاخص ایثارگر در پشتیبانی جبهه‌ها، تور صنعتی ویژه مشاوران به واحدهای صنعتی و تولیدی و نیز اعزام اردوی یک روزه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی به همراه فرزندانشان در اردوگاه دلگشا کانون پرورش فکری شهرستان چالوس از سری برنامه‌های هفته دفاع مقدس کمیته امور بانوان است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس کمیته بانوان در شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌شود، بیان داشت: همایش زن، عفاف، خانواده متعادل از برنامه فرهنگی شاخصی است که از سوی صنعت آب و برق و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

شرف‌الدین از اجرای کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: کارگاه آموزشی مهارت زندگی با رویکرد دینی ویژه بانوان شاغل در نیروی انتظامی استان در هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول