اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اجلاس سران عدم تعهد ضربه سنگینی به استکبار وارد کرد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس سران عدم تعهد در تهران ضربه سنگینی به استکبار و به خصوص آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی وارد کرد.

اجلاس سران عدم تعهد ضربه سنگینی به استکبار وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الله خدایی سوری صبح امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان سلسله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: آنچه باعث ماندگاری یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شده علاوه بر ایمان و اخلاص عمل، خدمت بی‌منت و تلاش برای زدودن فقر و محرومیت بوده و امروز همه کارکنان دولت باید این دو بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران اشاره کرد و افزود: در حالی که تمام رسانه‌های غربی و معاند سعی در تخریب چهره جمهوری اسلامی داشتند و همواره سعی کردند که با تبلیغات کذایی و دروغین خود مانع برگزاری اجلاس بزرگ در کشور عزیزمان شوند، ایران اسلامی با اقتدار و در امنیت کامل این نشست را برگزار کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور بیش از 120 کشور در این اجلاس را بیانگر تبلور قدرت و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی دانست و اظهار داشت: امروز استکبار و ایادی آنان پی به اوج اقتدار ایران اسلامی برده‌اند و به همین منظور از هر توطئه و ترفندی برای ضربه زدن به ایران استفاده می‌کنند و تاکنون به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و ارشادات امام گونه‌اش و همچنین همراهی و همدلی مردم با نظام تمام توطئه و ترفندهای آنان با شکست روبرو شده است.

سوری در ادامه به اوضاع شهرستان سلسله اشاره کرد و گفت: سلسله ظرفیت رشد بیشتر و استحقاق توسعه را دارد و برای تحقق این مهم باید تمام دست اندرکاران و متولیان امر با همدلی و وحدت برای سرعت بخشیدن به چرخ‌های توسعه شهرستان تلاش کنند.

در ادامه امام جمعه موقت و رئیس تبلیغات اسلامی سلسله در این مراسم خدمت در دولت جمهوری اسلامی را یک توفیق بزرگ دانست و گفت: بهترین شکرگزاری این توفیق، خدمت صادقانه به مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب است.

حجت الاسلام فرزاد منصوری از تمام کارکنان دستگاه‌ها خواست تا همواره اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سرپرست فرمانداری سلسله نیز در ادامه گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و خدمت بی‌منت نسبت به رفع مشکلات مردم در حوزه کاری خود تلاش کنند.

اردشیر صفاپور در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم، با کمک نماینده سخت‌کوش مردم در مجلس شورای اسلامی سلسله را به جایگاه در خور شان خود برسانیم.

در این مراسم با اهدای هدایایی از کارمندان نمونه دستگاه‌های شهرستان سلسله تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول