اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

مجتمع فرهنگی شهدای گنجان رابر بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رابر گفت: مجتمع فرهنگی شهدای گنجان رابر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع فرهنگی شهدای گنجان رابر بهره‌برداری می‌شود

علیرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: ساخت مجتمع فرهنگی شهدا در گنجان که اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند، پس از پیگیری‌های مکرر فرمانداری در هفته دولت سال 89 آغاز شد و تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در کمتر از دو ماه آینده و همزمان با هفته دفاع مقدس شاهد بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی باشیم.

مرادی بیان داشت: مجتمع شهدای گنجان شامل یادمان هشت ضلعی شهیدان به یاد آورنده هشت سال دفاع مقدس، سالن اجتماعات، تأسیسات بهداشتی و ... اقامتگاه زائران و مجاوران است.

وی با بیان اینکه نهضت گازرسانی از غرب تا شرق شهرستان در حال اجرا است، گفت: عملیات گازرسانی از دهستان اسکر در غرب رابر آغاز شده و تا مرکز بخش هنزا که در شرق رابر واقع است، ادامه دارد.

فرماندار رابر بیان داشت: شهرستان رابر از سردسیرترین مناطق استان کرمان و کشور است و مردم این مناطق در زمستان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های مکرر و اصرار فراوان، گازرسانی به روستاهای شهرستان رابر اجرایی شد و با لطف خداوند و به همت مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چند طرح مهم گازرسانی در شهرستان عملیاتی شد.

مرادی تصریح کرد: طرح گازرسانی روستاهای دهستان اسکر شامل تذرج، موسی‌آباد، ننوک، ده‌دیوان، دارنجان، شهیدآباد، کبیر، حمیدآباد و اسکر از سال گذشته آغاز شده است.

وی عنوان کرد: گردو یکی از مهم‌ترین محصولات شهرستان‌های سردسیر و کوهستانی استان کرمان شامل رابر و بافت به شمار می‌رود، محصولی که علاوه بر اهمیت اقتصادی و کشاورزی در صورت برداشت و عرضه صحیح می‌تواند رونق بخش اقتصاد کشاورزان و باغداران این شهرستان‌ها باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: این مهم نویدبخش آینده اقتصادی روشن برای باغداران و کشاورزان رابر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول