اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی:

هفته دفاع مقدس نماد پایبندی به آرمان‌های شهداست

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس نماد پایبندی به آرمان‌های امام و شهداست که برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم در این هفته نشان‌دهنده پایبندی به آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدا است.

هفته دفاع مقدس نماد پایبندی به آرمان‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک هاتف الحسینی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان انقلابی ایران اسلامی است که برای عزت و استقلال کشور جان خود را در سبد اخلاص گذاشته و در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور یافتند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام است.

جانشین مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه هشت سال دفاع از کشور در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران است ادامه داد: مسئله دفاع مقدس جدای از تمام بازی‌های سیاسی است و باید به خوبی برای نسل جوان بازگو شود.

الحسینی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان حماسه‌ساز تاریخ پر افتخار ایران در تقابل حق علیه باطل است که باید در رسانه استانی این رشادت‌ها و ارزش‌ها به نحو احسن تبیین شود و رسانه‌ها به خوبی به این مهم بپردازند.

در این نشست اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پیرامون اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول