اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

سخنان رهبری در اجلاس چراغ راه جنبش عدم تعهد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس غیر متعهدها در تهران را آشکارگر چهره واقعی نظام سلطه خواند و گفت: این فرمایشات داهیانه چراغ راهی برای رشد و تعالی جنبش عدم تعهد شد.

سخنان رهبری در اجلاس چراغ راه جنبش عدم تعهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در اجلاس سران عدم تعهد به منصه ظهور رسید، گفت: فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری در اجلاس تهران چهره واقعی نظام سلطه، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را در جهان آشکارتر کرد و چراغ راهی برای رشد و تعالی جنبش عدم تعهد شد.

وی با بیان اینکه بیانات شجاعانه مقام معظم رهبری لرزه بر اندام دولت آمریکا و اسرائیل وارد کرد، گفت: حضور مقام معظم رهبری در این اجلاس و سخنرانی معظم‌له بی‌تردید افق‌های جدیدی را در بُعد معنوی و اسلامی برای اجلاس آشکار کرد و ثابت شد که تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه ایران ناکارآمد بوده و کشور با قدرت و قوت در مسیر توسعه، پیشرفت و عدالت حرکت می‌کند.

فرماندار پلدختر با متفاوت خواندن فضای اجلاس غیر متعهدها نسبت به اجلاس‌های دیگر افزود: اجلاس به لحاظ اقتصادی نیز دستاوردهای زیادی برای ایران اسلامی به همراه داشته که نتایج آن در آینده مشخص می‌شود و مردم دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که عدالت باید در تمام حکومت‌ها اجرا شود.

فرماندار پلدختر گفت: بیانات رهبر انقلاب در اجلاس تهران نشان از اقتدار ایران اسلامی بود و روحی تازه در کالبد جنبش غیر متعهدها دمید.

رشیدی برگزاری شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها در کشور را موفقیت مهمی ارزیابی کرد و گفت: در این اجلاس هشت الی 9 هزار نفر از سران با اطلاع‌رسانی 2 هزار خبرنگار از دنیا این موفقیت بزرگ را ثبت کردند و در این اجلاس کشور ما دستاوردهای مهمی از قبیل مبارزه با امپریالیسم و به رسمیت شناختن انرژی هسته‌ای کشورمان را به دست آورد.

فرماندار پلدختر با اشاره به برگزاری رزمایش عاشقان ولایت در مرکز استان لرستان گفت: در شهرستان پلدختر یک گردان 250 نفره به این رزمایش که فردا و پس فردا در استان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند و مسئولان شهرستان باید با در اختیار قرار دادن امکانات مورد نیاز، سپاه ناحیه را در این امر کمک کنند.

وی افزود: شورای اداری شهرستان از گردان واکنش سریع شهرستان پلدختر که در رزمایش مستقر می‌شود، در خلال رزمایش سرکشی می‌کند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول