اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

هنر بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هنر بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است تا نسل حاضر از این گنجینه ارزشمند بهره‌مند شوند.

هنر بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد‌نظر عظیمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان در خصوص اجرای رزم نمایش فرهنگی هنری با افلاکیان‌، اظهار کرد: سال گذشته با همت و حمایت سازمان بسیج برنامه نمایش رزمی ستارگان زمینی در استان همانند سراسر کشور به اجرا درآمد که تاثیرات بسیار مثبتی به دنبال داشت.

عظیمی تصریح کرد: این برنامه بیشترین اجرا را در استان خوزستان داشت اما در سال‌جاری سیاست سازمان بسیج هنرمندان بر این بود که هر استانی از بضاعت خود در راستای اجرای این نمایش استفاده کند، بنابراین بسیج هنرمندان سپاه نبی‌اکرم(ص) استان نیز از 3 ماه پیش وارد عمل شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان مقدمات و زیرساخت‌های رزم نمایش فرهنگی هنری افلاکیان فراهم شد که قرار است 24 شهریور ماه به اجرا درآید.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی هنرمندان و برنامه‌هایی که در این رزم نمایش به اجرا در می‌آید بومی استان است‌، گفت: این نخستین کار بسیج هنرمندان استان است که امید است مقبول افتد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای رزم نمایش فرهنگی هنری با افلاکیان یک فصل جدید در عرصه اقدامات فرهنگی در استان است‌.

عظیمی در پایان گفت: این  نمایش تا 2 ماه در استان اجرا می‌شود و ورود برای همه آزاد و رایگان است و مردم عزیز کرمانشاه می‌توانند این بلیت‌ها را از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تهیه کنند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول