اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حدادعادل و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجتمع آموزشی ـ پژوهشی علامه شهیدی در بروجرد کلنگ‎زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور حدادعادل و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتمع آموزشی ـ پژوهشی علامه شهیدی در شهرستان بروجرد کلنگ‏زنی شد.

مجتمع آموزشی ـ پژوهشی علامه شهیدی در بروجرد کلنگ‎زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز مجتمع آموزشی ـ پژوهشی علامه شهیدی با حضور حدادعادل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از شخصیت‌های برجسته کشور، جمعی از مسئولان استان لرستان و شهرستان بروجرد کلنگ‌زنی شد.

در حاشیه همایش ملی علامه شهیدی زمینی برای ساخت مجتمع آموزشی ـ پژوهشی علامه شهیدی در شهرک اندیشه بروجرد کلنگ‎زنی شد.

50 شخصیت برجسته ملی و علمی کشور از جمله محمد حسینی وزیر ارشاد، دکتر حدادعادل، دکتر حجت‎الاسلام احمد احمدی و دکتر افخمی ریاست موسسه دهخدا از مهمانان این همایش هستند.

علامه سیدجعفر شهیدی از مفاخر و بزرگان ادب ایران زمین در سال 1297 در شهر بروجرد به دنیا آمد و 23 دی‌ماه سال 86 بر اثر بیماری ریوی در تهران دیده از جهان فروبست و پیکر این استاد فرهیخته با قرائت پیام تسلیت مقام معظم رهبری از مقابل لغت‌نامه دهخدا تا دانشگاه تهران تشییع و در جوار امام‌زاده عبدالله به خاک سپرده شد.

همایش ملی علامه سیدجعفر شهیدی امروز با حضور وزیر ارشاد، حدادعادل و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و ... در بروجرد آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول