اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان تأکید کرد

لزوم بهره‌گیری از زبان هنر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به منظور انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان از زبان هنر و نمایش‌های رزمی و زنده بهره‌گیری کنیم.

لزوم بهره‌گیری از زبان هنر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سردار عبدالرضا آزادی عصر امروز در نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: برگزاری کنگره سرداران، امیران و 8 ‌هزار شهید استان و شب آفتابی در سال‌های گذشته برنامه‌های شاخصی بود که توانست اثرات قابل توجهی را در جامعه و به ویژه قشر جوان ایجاد کند.

وی افزود: برای انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل‌های جوان جامعه باید از زبان هنر و نمایش‌های رزمی و زنده بهره‌‌گیری کنیم و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که حماسه و ایثار دفاع مقدس را به شکل‌های گوناگون ارائه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: امسال مقرر شد تا به منظور افزایش جذابیت در ارائه مفاهیم دفاع مقدس بازسازی بخشی از عملیات بزرگ مرصاد را انجام دهیم چرا که در این رویداد تاریخی نقش رزمندگان همدانی بسیار موثر بود .

وی از برگزاری نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس با عنوان با نوای کاروان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون این نمایشگاه در سایر استان‌ها برگزار شده و امسال نوبت استان همدان است که میزبانی این نمایشگاه جذاب و چندوجهی، با تأثیرگذاری فراوان بر جوانان و نوجوانان را بر عهده گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس استان همدان نیز هدف از برگزاری بزرگداشت سی و دومین سالگرد دفاع مقدس را اعتلای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و تفکر بسیجی در جامعه و نهادینه ساختن آن در اندیشه، باور، منش و رفتار مردم و مسئولان، تعظیم و تکریم ایثارگران و پاسداری از منزلت حق عظیم آنها بر مردم، کشور و تبیین نقش برجسته آنان در دفاع مقدس و امنیت ملی عنوان کرد.

محمدجواد زمردیان افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به وقایع و حماسه‌های و تبلیغ و انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان کشور از دیگر اهداف برگزاری بزرگداشت دفاع مقدس است.

وی برنامه‌های شاخص هفته گرامیداشت دفاع مقدس را 52 برنامه عنوان کرد و گفت: توجه ویژه به تدابیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال، برنامه‌ریزی متناسب با نامگذاری روزهای هفته دفاع مقدس، توجه به موضوع عفاف و حجاب در برنامه‌های متناسب پیرامون دستورالعمل اصل صیانت از حقوق شهروندی، تأکید بر حفظ وحدت و همدلی در جامعه و توجه کردن به نوع مخاطب در طراحی و اجرای برنامه‌های متناسب از توصیه‌های ویژه در مورد برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول