اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

اجلاس «نم» محبوبیت ایران را در بین جوامع بین‎المللی نشان داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اجلاس «نم» محبوبیت ایران را در بین جوامع بین‎المللی نشان داد.

اجلاس «نم» محبوبیت ایران را در بین جوامع بین‎المللی نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی عصر امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان اظهار داشت: پیامبر اکرم بهترین امت خود را شخصی می‎داند که جوانی خود را در اطاعت خداوند صرف کرده باشد.

وی افزود: ما در این جلسات به دنبال این هستیم که جوانان را به سمتی هدایت کنیم تا وقت خود را صرف لذت‎های دنیایی نکنند و به ارزش‎های انسانی خود دست یابند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه انسان‎محور و مدار هستی است خاطر نشان کرد: خداوند همه مخلوقات را بر این اساس خلق کرده تا در اختیار انسان قرار گیرد و اگر این اشرف مخلوقات و موجود با کرامت نبود وجود فرشتگان نیز معنایی نداشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: انسان باید به سمت زندگی اخروی رو کند و ما باید تلاش خود را به کار ببندیم تا جوانانی تربیت کنیم که برای اعتلای نظام اسلامی و استقرار ارزش‎های دینی در جوامع بشری همت خود را به کار بندد.

وی افزود: ایران در این روزها شاهد اتفاقاتی بوده است که سهم جوانان را نباید در وقوع آن نادید گرفت و برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان از محبوبیت ایران در بین جوامع بین‎المللی دارد.

جمشیدی ابراز داشت: برخی از رسانه‎های بیگانه در این اجلاس بر این عقیده بودند که رقابت برای محبوبیت بین‎المللی بین ایران و آمریکاست اما ما چنین اعتقادی نداریم چرا که آنچه از محبوبیت در مورد آمریکاست تنها نفوذ پول، ابزار و رسانه است در حالی که برای ایران همه این‎ها به دلیل محبوبیت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: برای همین ما باید به دنبال تربیت جوانانی باشیم که حافظ محبوبیت ایران در بین جوامع بشری باشد.

وی با اشاره به اینکه انسان‎ها فطرت همسانی دارند یادآور شد: انسان‎ها به دنبال پاکی، عدالت و همکاری هستند و دولت‎ها باید بر اساس منافع انسانی گام بردارند و این تاکید اجلاس غیرمتعهدها بوده است.

جمشیدی افزود: در جلسه ساماندهی امور جوانان باید کارها عملیاتی‎تر پیش رود و مصوبات آن مورد توجه همه دستگاه‎های اجرایی استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول