اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی:

همایش حمایت از مقاومت سوریه در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی گفت: همایش حمایت از مقاومت سوریه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می‌شود.

همایش حمایت از مقاومت سوریه در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد عصر امروز در دومین جلسه هماهنگی برگزاری همایش حمایت از مقاومت سوریه که با حضور مدیران و نمایندگان عضو ستاد در سالن شماره چهار استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همایش حمایت از مقاومت سوریه با حضور 450 نخبه و اندیشمند در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش تخصصی با حضور 2 هزار نفر در خانه جوان ارومیه برگزار و از سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران برای سخنرانی در همایش تخصصی دعوت می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه عکس مقاومت و دکلمه یکی از فرزندان شهدا از دیگر برنامه‌های این همایش است.

به گفته وی این همایش همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف اعلام همراهی و حمایت از سوریه در برابر جبهه استکبار و نظام سلطه جهانی برگزار می‌شود.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌های منسجمی با حضور حماسی قشرهای مختلف جامعه نشانگر ناکامی و خنثی‌شدن نقشه‌ها و توطئه‌های مستکبران و زورگویان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش در نقاط مختلف منطقه است.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران گفت: با برگزاری این اجلاس جایگاه ایران در منطقه و جهان ارتقا یافت و امید داریم تا در سایه تعامل کشورهای عضو جنبش آینده این جنبش با پیشرفت برای ملت‌های منطقه و جهان ثمربخش باشد.

وی با اشاره به فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب در زمینه مدیریت جهان و نقش موثر کشورهای عضو در تعیین سیاست‌های کلی جهان و اصلاح هندسه غلط بین‌الملل و جایگاه سازمان ملل متحد و پایان سلطه کشورهای استکباری، گفت: باید تدبیری برای تغییر جایگاه و اصلاح امور سازمان ملل متحد اندیشیده شود و کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در این میان نقش حیاتی دارند.

علی‌نژاد اضافه کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند ایران را به انزوا بکشانند و از این طریق به اهداف شوم خود در تضعیف ایران دست یابند، برگزاری موفق این اجلاس این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول