اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی:

دفاع مقدس چون خورشید بر تارک تاریخ می‌درخشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی از دفاع مقدس به عنوان خورشیدی که بر تارک تاریخ می‌درخشد، یاد کرد.

دفاع مقدس چون خورشید بر تارک تاریخ می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی، سعادت جلال‌دوست در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هر ملتی با ارزش‌ها و آرمان‌های خود زنده است از این رو یاد آن آرمان‌ها و سخن گفتن از آن همواره زنده و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس اعجاب برانگیز رزمندگان اسلام از جمله بالاترین ارزش‌های ملت‌های مسلمان و قهرمان ایران است،‌ تصریح کرد: زنده نگاه‌داشتن این برهه از تاریخ نظام اسلامی در حقیقت حکایت از رویکرد معنوی مردم همیشه در صحنه دارد.

جلال‌دوست در عین حال آشناکردن نسل جوان با تاریخ و حقایق جنگ تحمیلی و توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر خواند.

وی افزود: تبیین آن روزهای پرالتهاب، آن حماسه‌ها و جان‌فشانی‌ها برای همه به ویژه جوانان لازم بوده تا با جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان اسلام هر چه بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی ریشه در جنگ تاریخی دو جبهه کفر و اسلام داشت از این رو باید فراتر از نگاه منطقه‌ای و ملی به اهداف،‌ ثمرات و نحوه عملکرد دو جبهه توجه کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول