اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه خبر داد

برگزاری نخستین مسابقات فوتسال یادواره شهدای فوتبالی

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: نخستین دوره مسابقات چند جانبه فوتسال، یادواره شهدای فوتبالی استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین مسابقات فوتسال یادواره شهدای فوتبالی

سید احسان احسانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات چند جانبه فوتسال، یادواره شهدای فوتبالی استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

احسانی تصریح کرد: این مسابقات برای نخستین بار است که در استان کرمانشاه انجام می‌پذیرد و تصمیم داریم این کار را در سال‌های بعد نیز انجام دهیم.

وی بیان داشت: این مسابقات چند جانبه بین تیم‌های مطرح استان کرمانشاه و استان تهران برگزار و در پایان هفته دفاع مقدس نتایج مشخص می‌شود و به تیم‌های اول تا سوم جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

احسانی برگزاری این مسابقات را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید تیموری، شهید غلامپور، شهید عبداللهی و دیگر شهدای فوتبالی استان کرمانشاه عنوان کرد.

عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید به جایگاه ارزشمند خانواده شهدا، خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات، از خانواده معزز شهدای فوتبالی استان کرمانشاه تجلیل به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول