اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

اجلاس عدم تعهد به نفع ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد گفت: تبعات اجلاس غیرمتعهدها در نهایت به نفع ایران اسلامی است.

اجلاس عدم تعهد به نفع ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی صبح امروز در جمع فرماندهان انتظامی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلامی به ویژه شهدای نیروی پرتلاش انتظامی بیان داشت: اهتمام ویژه نیروی انتظامی در مراسم امروز تجلی رضایت‌مندی است و باید این مهم در جامعه نیز حفظ شود.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه که ارزش‌های نظام یکی پس از دیگری کمرنگ‌تر می‌شود باید در این راستا نیروی انتظامی تلاشی مضاعف کند.

خطیب جمعه شهر ساحلی محمودآباد مشکلات پوشش و بدحجابی را پدیده دردآور اجتماعی امروز جامعه عنوان کرد و افزود: باید نیروی انتظامی خواسته مردم به ویژه خانواده معظم شهدا درباره امنیت اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در اجلاس سران عدم تعهد عنوان کرد: به اعتراف دشمن امروز مقام معظم رهبری با یک رهنمود نقشه‌های شوم دنیا را نقش بر آب می‌کند و اگر دنیا اعتراف کند یا نه، ایران اسلامی به اقتداری دست یافته که آنها را سرخورده و شرمنده ساخته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد با بیان اینکه امروز امنیت در دنیا حرف اول را می‌زند، ابراز داشت: نشست عدم تعهد با گستردگی خاص خود بدون هیچ مشکل امنیتی به پایان رسیده است و باز هم به دنیا ثابت کردیم که ایران با فرهنگ اصیل خود، امن‌ترین جای دنیاست.

وی عصر حاضر را زمان آقایی مومن شیعه دانست و گفت: همه این آقایی به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است تا جایی که چشم‌های الکترونیک دنیا به سمت نماز جمعه‌ای است که رهبر انقلاب خطیب آن است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ایران اسلامی برای دنیا به ویژه سلطه‌گران وحشت‌آفرین است، تصریح کرد: تبعات اجلاس سران عدم تعهد در نهایت به نفع نظام است و فراموش نکنیم که هرچه داریم و به واقع تمام مدیریت کشور به برکت امام، رهبری و شهدا است.

امام جمعه محمودآباد در پایان با بیان اینکه کار نیروی انتظامی با بسیاری از دستگاه‌های مهم شهرستان گره خورده، متذکر شد: امیدواریم همه در سایه تعامل به امنیت شهرمان کمک کنیم، چرا که نیروی انتظامی به تنهایی قادر به این کار مهم نیست و نیاز است  دستگاه‌های اجرایی و مردم این نیروی زحمتکش و بی‌ادعا را یاری کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول