اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه رزمی - فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی - فرهنگی طریق‌القدس از 27شهریور‌ماه در اردبیل آغاز می‌شود.

برگزاری نمایشگاه رزمی - فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه رزمی - فرهنگی طریق‌القدس ویژه هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی می‌شود عملیات طریق‌القدس برجسته‌سازی شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند در مدت برپایی این نمایشگاه از 27 شهریورماه تا 9 مهرماه با جزئیات و برجستگی‌هایی این عملیات آشنایی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ عملیات طریق‌القدس در پاییز سال 60 با هدف آزاد‌سازی شهر بوستان انجام شد و این شهر بعد از 412 روز اسارت به دست مجاهدان انقلاب اسلامی آزاد شد.

این مسئول اضافه کرد: بیش از 650 کیلومتر از خاک کشورمان در این عملیات آزاد‌سازی شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: سعی داریم در قالب نمایشگاه رزمی - فرهنگی طریق‌القدس اسناد و آثار به دست آمده از این دفاع جانانه را به صورت زنده و عملی به نمایش بگذاریم به طوری که مقدمات برپایی این نمایشگاه در فضایی مناسب با طراحی شایسته در حال انجام است.

بابازاده با اشاره به اینکه امسال تمام برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و دوران دفاع مقدس با محوریت شهید میثمی و شهیده ناهید فاتحی برگزار می‌شود، گفت‌: در هفته دفاع مقدس در کنار برگزاری رژه نیروهای مسلح و نشان دادن توانمندی نیروهای آماده سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و همچنین بسیج سلحشور سعی می‌کنیم یادواره‌های متعدد شهدای هشت سال دفاع مقدس را نیز برگزار کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در عملیات موفقیت‌آمیز طریق‌القدس 90 رزمنده از این استان در قالب لشکر عاشورا حضور داشته‌اند، افزود:‌ استان اردبیل در این عملیات 16 شهید را تقدیم راه انقلاب اسلامی، پاسداری از دین و ارزش‌های آن کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما در حالی در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که کشورمان در روزهای گذشته شایسته‌ترین موفقیت سیاسی و دیپلماسی خود را پشت سر گذاشته و توانسته است دشمنان را در تحریم‌ها و تهدیدهای سیاسی و اقتصادی زمین‌گیر کند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول