اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت 14 گردان خواهران بسیجی در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور و گسترده زنان بسیجی این استان در قالب 14 گردان در رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت در این استان خبر داد.

شرکت 14 گردان خواهران بسیجی در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرزانه احمدپور بعد از ظهر امروز در دومین نشست هماهنگی برگزاری رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد مرکز این استان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده حضور خواهران بسیجی در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در این استان منسجم و سازماندهی شده خواهد بود.

وی تصریح کرد: گردان‌های بسیجی خواهران از شهرستان‎های هفت‎گانه این استان در این رزمایش بزرگ شرکت می‌کنند و ضمن تجدید عهد و پیمان با ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس با ولایت ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‏ای تجدید میثاق می‌کنند.

وی از حضور بیش از 14 گردان بسیجی از نواحی و حوزه‎های مقاومت بسیج خواهران این استان در رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت خبر داد و افزود: هشت گردان بسیجی خواهر از شهرستان شهرکرد، دو گردان از بروجن، دو گردان از فارسان، دو گردان از کیار و یک گروهان از نواحی اردل، کوهرنگ و لردگان در این رزمایش شرکت می‌کنند. 

محمد حسین‌پور فرمانده سپاه شهرستان بروجن نیز از حضور خواهران بسیجی این شهرستان در این رزمایش در قالب دو گردان خبر داد و گفت: یک گردان از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت خواهران فرادنبه و نقنه و یک گردان دیگر از بسیجیان پایگاه‌های بروجن، دهنو، گندمان و آورگان برای شرکت در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد سازمان‌دهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری با شرکت در این رزمایش ضمن حفظ آمادگی دفاعی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی و انسجام خود را برای دفاع از نظام اسلامی به رخ دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی می‌کشانند.

رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت روزهای 16 و 17 شهریور ماه جاری در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول