اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‎ای به رئیس جمهور عنوان شد

ساختار بیمه محصولات کشاورزی به نفع کشاورزان تغییر کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: اخیرا با حمایت استاندار گلستان طی نامه‎ای به رئیس جمهور کشورمان خواستار تغییر ساختار بیمه محصولات کشاورزی به نفع کشاورزان شدیم.

ساختار بیمه محصولات کشاورزی به نفع کشاورزان تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی شامگاه دوشنبه در فعالان اقتصادی استان اظهار داشت: متاسفانه استان گلستان به لحاظ حوادث و مخاطرات زیست‎محیطی از استان‎های دارای رتبه است و این امر سبب می‎شود تا تولیدات بخش کشاورزی نوسان پیدا کند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‎های موجود و استفاده از ظرفیت‎های جدید از اولویت‎های استان است خاطر نشان کرد: تعدادی پروژه‎های گردشگری زیرساختی همانند هتل‎های پنج ستاره در برنامه داریم که لازمه توسعه اقتصادی بخش گردشگری محسوب می‎شوند.

به گفته معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در آبان ماه امسال یکی از هتل‎های غرب گرگان به بهره‎برداری خواهد رسید که یکی از پایگاه‎های اصلی این بخش به شمار می‎رود.

غلامی طرح میقات‎الرضا (ع) در بخش گردشگری مذهبی را یکی از ظرفیت‎های استان برشمرد و یادآور شد: در سال جاری برای اجرای این طرح 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا گردشگران امام رضا (ع) بتوانند در امامزاده‎ها اقامت کنند.

وی با اشاره به اینکه در بخش گردشگری مذهبی تلاش‎های خوبی صورت گرفته است بیان کرد: به دنبال سرمایه‎گذار در این زمینه هستیم تا بتوانیم به زودی دهکده گردشگری را در گلستان ایجاد کنیم.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان است متذکر شد: بیش از 80 نقطه گردشگری در گلستان وجود دارد و هر کدام از این نقاط دارای ظرفیت‎ها و توانمندی‎های متعددی است.

غلامی گفت: استاندار گلستان برای بخش آشوراده هر هفته به طور ویژه پیگیر موضوع هستند تا بتوانیم از ظرفیت گردشگری این منطقه استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: پروژه‎هایی که فرصت سرمایه‎گذاری دارند در سایت مرکز خدمات وجود دارد که این مرکز خدمات سرمایه‎گذاری یکی از نقاط عطف فعالیت‎های اقتصادی استان به شمار می‎رود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از افزایش میزان جذب گردشگری از رتبه 28 به رتبه ششم در گلستان خبر داد و افزود: با فراهم شدن زیرساخت‎ها می‎توانیم در این بخش تحولات خوبی رقم بزنیم.

غلامی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 100 pfs در مرکز خدمات سرمایه‎گذاری استان بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان آماده سرمایه‎گذاری است که بخشی از آن از طریق مشارکت انجام شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول