اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس خبر داد

برگزاری بیش از 100 برنامه بزرگداشت دفاع مقدس در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری، نظامی، عمرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از 100 برنامه بزرگداشت دفاع مقدس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدر احمدی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرماندار شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس به مملکت ما هویت داد اظهار داشت: اعزام یگان نمونه 100 نفر از برادران ترکمن به تهران برای شرکت در رژه سراسری، پیاده‌روی همگانی، رژه نیروهای مسلح، یادواره شهدا، همایش رزمندگان و مزین‌ کردن ادارات و شهر به پرچم‌ها و پارچه نوشته‌ها و بنر و پلاکاردهای دفاع مقدس از محوری‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گنبدکاووس است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس طولانی‌ترین جنگ کلاسیک نظامی بعد از جنگ جهانی بود که ناجوانمردانه به کشور و ملت ما تحمیل شد و تصریح کرد: با ایستادگی و رشادت جوانان این مرز و بوم و درایت رهبر کبیر انقلاب در مقابل هجوم استکبار این جنگ فرسایشی هشت سال به طول انجامید و در آن از 20 کشور جهان اسیر شدند که نشان‌دهنده حمایت استکبار جهانی از صدام علیه ایران بود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این هشت سال دفاع از آن رو مقدس است که دفاع از حیثیت ملی، مرزهای جغرافیایی و دفاع از حریم شخصی و از همه مهمتر دفاع از اسلام تحت زعامت رهبری بود، بنابراین دستگاه‌های اجرایی موظف هستند، فرهنگ دفاع مقدس را با اجرای باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس به نسل جوان منتقل کنند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد: هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با بازگشایی مدارس، فرصت بسیار مغتنمی است که با برنامه‌های متنوع فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع را به نسل جوان منتقل و مملکت را با اجرای این برنامه‌ها بیمه کنیم و هویت جهانی خود را به رخ دنیا بکشیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول