اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

ریاست ایران اعتبار ویژه‏ای به جنبش عدم تعهد بخشید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: ریاست جمهوری اسلامی ایران بر جنبش عدم تعهد اعتبار ویژه‌ای به این سازمان بخشید.

ریاست ایران اعتبار ویژه‏ای به جنبش عدم تعهد بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در جمع دست‏اندرکاران فرهنگی شهرستان دماوند در دفتر امام جمعه این شهرستان گفت: ریاست جمهوری اسلامی ایران بر جنبش عدم تعهد وجهه و اعتباری ویژه به آن بخشید.

قاسمی‏فرزاد افزود: جمهوری اسلامی ایران با برنامه‏های مدون می‏تواند این جنبش را به نهادی پویا، فعال و تأثیرگذار در عرصه بین‏الملل تبدیل سازد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری باشکوه اجلاس سران کشورهای عدم تعهد، برگزاری آن را بی‏نظیر توصیف کرد.

وی اظهار داشت: اجلاس قبلی در سطحی به مراتب پایین‏تر برگزار شد و تعداد شرکت‏کنندگان کمتری داشت؛ اما در اجلاس تهران 120 کشور عضو در سطوح مختلف شرکت کردند و این نشان از موفقیت جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن تدابیر اتخاذ شده مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری دارد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: تمام برنامه‏ریزی‏ها در جهت منصرف ساختن مقامات کشورهای عضو از سفر به تهران بود اما شاهد بودیم کشورهای جهان به صورت بی‏سابقه در این اجلاس شرکت کردند و نقشه‏های دشمن را نقش بر آب ساختند.

این مسئول افزود: در این عرصه، تبلیغات سهمگین و مخرب چند کشور غربی در مقابل تدابیر جمهوری اسلامی شکست خورد.

قاسمی‏فرزاد به تبلیغات مسموم برخی از کشورهای غربی ضد ایران اشاره کرد و افزود: آنان سعی دارند تا جمهوری اسلامی را کشوری عقب‏مانده به دور از زیرساخت‏های لازم معرفی کنند که با حضور نمایندگان 120 کشور جهان در ایران و مشاهده رشد و پیشرفت کشور یک بار دیگر با شکست مواجه شدند.

فرماندار شهرستان دماوند به نقل قولی از دبیرکل سازمان ملل متحد در دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: وی از مقام معظم رهبری به عنوان رهبر تمام مسلمانان جهان یاد کرد و این موضوع نشان‏دهنده نگاه مردم دنیا به ویژه سازمان‏های بین‏المللی به شخصیت منحصر به فرد معظم‏له و تأثیرگذاری ایشان بر ملل مسلمان جهان است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول