اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

ایران واقعی در اجلاس عدم تعهد به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: ایران واقعی در جریان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد به نمایش درآمد.

ایران واقعی در اجلاس عدم تعهد به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد سه‌شنبه شب در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، رئیس دادگستری این شهرستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد، مانور نهادهای تبلیغاتی دشمن حول محور «جیگر» را بغضی در گلوی حربه‏های رسانه‏ای دشمن حاصل از شکست در اجلاس سران عدم تعهد خواند و اظهار داشت: رسانه‏های وابسته به نظام سلطه بر شدت ضعف خود بر چند خبر سطحی تمرکز کرده بودند.

وی ادامه داد: این سبک و سیاق کاری از سوی رسانه‏های غربی نشان‏دهنده شکست آنها در جریان اجلاس سران جنبش عدم تعهد بود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: پرداختن به موضوعی همچون ممنوع‏التصویری جیگر، این واقعیت را برملا ساخت که سطح فکر و اندیشه آنها در همین اندازه است.

به گزارش فارس، جیگر نام شخصیت یک درازگوش در مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» است که اغلب در ایام نوروز و جسته و گریخته در قالب فیلمی سینمایی شادی‏آور محافل خانواده‏های ایرانی است.

* همه توصیف‏ها درباره ایران وارونه بود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: ایران در تبلیغات سوء رسانه‏های غربی به عنوان کشوری واپس‏زده، فاقد زیرساخت‏های تمدن بشری، با مردمی در سختی و تنگنا و بسیار هراسناک توصیف شده بود.

وی تصریح کرد: از این رو سران 120 کشور عضو جنبش عدم تعهد با حضور در ایران و مشاهده داشته‏های این سرزمین اسلامی بهت‏زده بودند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: آغاز به کار شانزدهمین نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران با سخنرانی روشن‏گرایانه رهبر فرزانه انقلاب نیز جلوه دیگری به این محفل بین‏المللی داد.

وی ادامه داد: حضور ایشان در رأس این مجموعه بین‏المللی مایه مباهات ایران اسلامی و سایر کشورهای حاضر در جلسه بود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: امروز نقش یگانه و بی‏بدیل رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمانان جهان به وضوح تبلور یافته است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول