اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 800 میهمان کشوری

بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه آغاز شد

خبرگزاری فارس: بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز لحظاتی پیش در تالار انتظار کرمانشاه آغاز شد.

بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری‌فارس از کرمانشاه، برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه از آثار سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در 20 مهر ماه به استان کرمانشاه است.

20 مهر ماه خاک کرمانشاه با قدوم عالمی دانا و فرزانه متبرک شد و امروز به شکرانه مهمان عزیز مهر در کرمانشاه بیست و یکمین اجلاس نماز و نهضت مسجد‌سازی هم‌اکنون در تالار انتظار برگزار شد.

کرمانشاه امروز میزبان 800 مهمان گرانقدر کشور است چراکه مردم این دیار از گذشته دور پل ارتباطی ایران با عتبات عالیات در عراق بوده یعنی دینداری و پیرو ولایت‌فقیه بودن کرمانشاهیان سابقه‌ای تاریخی دارد.

صاحبنظران، اندیشمندان، محققان و پژوهشگران 1300 مقاله به بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و نهضت مسجد‌سازی » ارسال کردند.

از میان بیش از 1300 مقاله واصله به دبیرخانه، تعداد 21 اثر به عنوان آثار برگزیده از سوی هیئت داوران انتخاب و معرفی شده است که در کتاب «مجموعه مقالات برگزیده اجلاس» و نیز چکیده آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری در کتاب مستقل دیگری چاپ و منتشر می‌شود.

در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز به ضرورت بر فضاهای مناسب برای اقامه نماز، بحث نرم‌افزاری و نهضت مسجدسازی توجه می‌شود تا در کشور کمبودهایی که در زمینه مسجد حضور دارد مورد توجه قرار گیرد و گام‌هایی در این راستا برداشته شود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول