اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: هفته دفاع مقدس، گرامیداشت و حفظ ارزش‌ها است.

هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده صبح امروز در جلسه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به مقام بهترین انسان‌هایی است که برای حفظ و حراست از کیان خود به دفاع از کشور و انقلاب اسلامی پرداختند.

مرادزاده افزود: امسال سی و دومین سالگرد دفاع مقدس در کشور است و گرامیداشت این ایام هر سال باید باشکوه‌تر از قبل برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، گرامیداشت حفظ ارزش‌ها است.

فرماندار خلیل‌آباد برگزاری اجلاس عدم تعهد با حضور 120 کشور در ایران را سند افتخار برای ایران دانست و اظهار داشت: دشمن همیشه در حال نقشه‌ کشیدن برای ایران است، اما تا به امروز در اشتباه بوده و همیشه تهدیدهای آنان به نقاط قدرت و تجهیز ایران تبدیل شده  است.

در ادامه جلسه محمد سازگارا فرمانده ناحیه سپاه پاسداران شهرستان خلیل‌آباد در این جلسه با برشمردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خلیل‌آباد، افزود: برگزاری نشست روشنگری، برگزاری اجلاس شهدای شهرستان خلیل‌آباد، تزئین شهر توسط شهرداری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، غبار روبی مزار شهیدان، حضور در نماز جمعه، به صدا در آوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

سازگارا ادامه داد: بیداری اسلامی امروز فراتر از کشورهای همسایه رفته است و امید است به ‌زودی در دیگر کشورهای اسلامی زنگ بیداری با فروپاشی دولت‌های آنان محقق شود و مردم بتوانند آزادانه در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول