اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده بویراحمد و دنا

ساختمان شماره 2 بیمارستان امام سجاد یاسوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده بویراحمد و دنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار بویراحمد و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی، ساختمان شماره دو بیمارستان امام سجاد یاسوج به بهره‌برداری رسید.

ساختمان شماره 2 بیمارستان امام سجاد یاسوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان شماره دو بیمارستان امام سجاد یاسوج اظهار کرد: هدف همه ما و مسئولان در انجام چنین کارهایی، خدمت به مردم، رضایت و رفاه آن‌ها است که امید داریم این مهم تحقق یابد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی فضا برای مسئولان فراهم باشد، بدون شک آن‌ها خدمات بهتری را به مردم ارائه می‌دهند.

زارعی با اشاره به انتظارات مردم از بخش بهداشت و درمان ادامه داد: بخش سلامت از بخش‌های مهم و حساس جامعه است که باید از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران این بخش در کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های بسیار جدی برای ارتقای ‌سطح بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد داریم که به‌ویژه در مرکز این استان باید سرویس‌دهی به مردم وضعیت مطلوب‌تری پیدا کند.

وی تاکید کرد: برای مطلوب شدن وضعیت درمانی و بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد قرار شده با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اولویت‌ها را در این بخش مشخص کنیم و بر اساس آن پیگیری‌ها و اقدامات لازم را در سطح ملی و استانی صورت دهیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم خدمات خوبی در حوزه سلامت صورت گرفته است، افزود: اثرات خدمات دولت در بهداشت و درمان در استان ما نیز پیدا است ولی به اهتمام بیشتری نیاز داریم تا به سطح مورد انتظار مردم برسیم.

* با افزایش فضاهای آموزشی و درمانی به اهداف خود در حوزه سلامت خواهیم رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این آیین گفت: سطح بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد روز به روز در حال افزایش است و یکی از مهم‌ترین بسترهای لازم برای حرکت متناسب با این روند، وضعیت فیزیکی و فضاهای آموزشی و درمانی است که بهره‌برداری از این ساختمان می‌تواند تا حد زیادی برخی از مشکلات این بخش را برطرف کند.

حسام‌الدین نبوی‌زاده راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد و تخصصی و همچنین جذب دانشجویان جدید در تخصص‌های جدید را عاملی دانست که به‌ویژه در بیمارستان‌های آموزشی، این کمبود فضا را نمایان‌تر می‌کند ولی با افتتاح ساختمان شماره دو قبل از مهر ماه می‌توانیم به اهداف خود در این زمینه برسیم.

وی ابراز داشت: تاکنون مردم نارضایتی‌های زیادی از کمبود فضاها و پایین بودن سطح خدمات به واسطه همین مشکلات فیزیکی داشته ولی با جدا شدن بخش‌های آموزشی و اداری و تا حدی هم درمانی به سمت استاندارد سازی حرکت خواهیم کرد.

* ساختمان شماره 2 بیمارستان با اعتبار 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج نیز در این نشست اعتبار احداث ساختمان شماره دو را 20 میلیارد ریال خواند و گفت: قبل از این قرار بود این ساختمان به عنوان زایشگاه مورد استفاده باشد ولی با تغییر کاربری و با هدف آموزشی، درمانی و اداری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کیان دهراب‌پور افزود: یکی از مشکلاتی که مردم همواره روی آن حساسیت داشتند، حضور متخصصین به صورت تمام وقت در بیمارستان بوده که با اضافه شدن این فضا می‌توانیم از دانشجویان متخصص در این امر بهره گیریم.

وی ادامه داد: این ساختمان درمانگاه‌های اطفال، داخلی، جراحی و درمان سرپایی بیماران دیابتی، بخش‌های آموزشی و اداری را در خود جای داده که این موضوع موجب می‌شود تا فضاهای درمانی بیمارستان امام سجاد افزایش قابل توجهی پیدا کند.

دهراب‌پور تاکید کرد: اکنون بیمارستان امام سجاد یاسوج که ظرفیت آن 132 تخت است، بیش از 200 تخت را پوشش می‌دهد که با هجوم بیماران و کمبود فضا مواجه هستیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول