اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کار:

بوشهر توسعه مطلوبی در بخش تعاون داشته است

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: افزایش حجم ثبت‌نام‌کنندگان در جشنواره تعاونی‌های برتر نشان از توسعه مطلوب بخش تعاون در استان بوشهر دارد.

بوشهر توسعه مطلوبی در بخش تعاون داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید محمدرضا موالی‌زاده پیش از ظهر امروز در جشنواره امتنان از تعاونی‌های برتر استان بوشهر اظهار داشت: این توسعه می‌تواند در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر هم تاثیرگذار باشد.

وی افزود: تعاون از مقوله‌های ارزشمند در قانون اساسی است و یکی از وجود ارزشمند آن اقتصاد است که منجر به اشتغال پایدار هم می‌شود.

معاون وزیر کار تصریح کرد: برکات فرهنگ تعاون به اندازه‌ای است که هر زمان فرهنگ تعاون اعتلا پیدا کند روحیه اخوت و صمیمیت نیز با رویکرد کاهش تنش‌های اجتماعی هم افزایش پیدا می‌کند.

موالی‌زاده اضافه کرد: در استان بوشهر استعدادهای خوبی در صنعت کشاورزی و خدمات داریم و شاهد تحرک، پویایی وسیع در تمام بخش‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی هستیم.

وی ادامه داد: تعاونگران نقش مهمی در جهت شکوفایی استان بوشهر در بخش‌های مختلف دارند و این مدعا در چند سال اخیر محقق شده است.

در این آیین از 13 تعاونی برتر استانی و ملی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی با حضور استاندار بوشهر و معاون وزیر کار تجلیل شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول