اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در برازجان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد جشنواره شعر دفاع مقدس در برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه امری لازم است و همه موظف هستند در این مسیر اهتمام ورزند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره استانی شعر دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: پاسداری از اهداف شهدا و انتشار این همه خاطره‌های بزرگی و شجاعت وظیفه همه میراث‌داران شهدا به‌ ویژه هنرمندان است. 

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با جهان در حال گذر خاطر نشان کرد: رهبر عزیز و فرزانه انقلاب تکلیف امروز ما را عین زمان جنگ مشخص کرده و همه را موظف به تاثیر این جریان به نفع اسلام و انقلاب کرده است.

باقری تصریح کرد: جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، ناحیه مقاومت سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی دشتستان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره استانی دفاع مقدس بیان کرد: بدون تردید ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تقدیر از رشادت‌های فرزندان برومند این سرزمین امری مهم و ارزشمند است و برگزاری بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره در راستای اعتلای نام شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است.

باقری با بیان اینکه نخستین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس شهرستان دشتستان در تاریخ پنجم مهر ماه در برازجان برگزار خواهد شد اظهار داشت: حضور شاعران و هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در این جشنواره امر بسیار مهم و ارزشمندی است که امیدوار هستیم شاهد استقبال بی‌نظیر جوانان باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول