اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

جشنواره تئاتر و سرود دفاع مقدس در تهران برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری جشنواره تئاتر و سرود دفاع مقدس در تهران در روزهای آینده خبر داد.

جشنواره تئاتر و سرود دفاع مقدس در تهران برگزار می‏شود

سردار علی نصیری در حاشیه برگزاری مراسم گشایش دوره‏های تکمیلی حلقه‏های صالحین استان تهران که با حضور فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، برخی مسئولان محلی و جمع کثیری از بسیجیان استان تهران در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‏های غیورمردان و شیرزنانی است که با نثار خون پاک خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

وی ادامه داد: پس از پیمودن راهی 33 ساله در سایه الطاف الهی و رهبری داهیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، حال آن نهال نوپا به شجره‏ای طیبه و تنومند تبدیل شده است.

نصیری اضافه کرد: امروز نه تنها مردم دلیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بلکه ملل منطقه خاورمیانه، شاخ آفریقا و حتی قلب نظام سرمایه‏داری نیز از برکات و ثمرات درخت پربار نظام جمهوری اسلامی ایران متنعم هستند.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: بیداری اسلامی امروز جاری در منطقه بی‏شک برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به زودی شاهد گسیل یک به یک سردمداران نظام سلطه به زباله‏دانی تاریخ خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به این مهم هر ساله در چنین ایامی مقدمات لازم برای برپایی شایسته آیین متنوع هفته دفاع مقدس در استان تهران و سراسر ایران اسلامی فراهم می‏آید.

نصیری اضافه کرد: استان تهران نیز در سایه تلاش‏های شبانه‏روزی مجموعه فرماندهی سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران در نواحی 15 گانه، خود را برای این مهم آماده و مهیا کرده است.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: از جمله برنامه‏های مهم در ایام‏الله دفاع مقدس برپایی جشنواره‏های فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: در همین راستا دو جشنواره سرودخوانی و تئاتر با مضامین دفاع مقدس در آینده‏ای نزدیک در استان تهران برگزار می‏شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول