اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

موزه‌آرایی دفاع مقدس به اهتمام افراد شاخص این دوران صورت می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: مرحله دوم تأمین محتوایی آثار موزه (موزه‌آرایی) مراکز فرهنگی دفاع مقدس در دستور کار قرار می‌گیرد.

موزه‌آرایی دفاع مقدس به اهتمام افراد شاخص این دوران صورت می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، محمد جواد زمردیان اظهار داشت: مرحله دوم تأمین محتوایی آثار موزه (موزه آرایی) مراکز فرهنگی دفاع مقدس که شامل، اسامی افراد شاخص استان همدان در حوزه‌های مختلف دوران دفاع مقدس است در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به این منظور اسامی تک تیراندازهای موفق و نامی نیروهای مسلح استان در دوران دفاع مقدس که اقدامات و عملیات‌های حماسی داشته‌اند معرفی می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اعلام داشت: همچنین اسامی شکارچیان تانک موفق و نامی نیروهای مسلح استان در دفاع مقدس که اقدامات و عملیات‌های حماسی داشته‌اند، به همراه ذکر تعداد تانک‌های منهدم شده و مناطق عملیاتی و همچنین اسامی ساقط‌کنندگان هواپیماهای جنگنده و بالگردهای عراقی موفق و نامی نیروهای مسلح در دفاع مقدس به همراه تعداد، نوع و مکان عملیات نیز تهیه می‌شود.

وی در ادامه ضمن معرفی نفرات شاخص اضافه کرد: اسامی پیک‌های فرمانده لشکرها و تیپ‌های استان در دفاع مقدس که اقدامات و عملیات‌های حماسی داشته‌اند و همچنین اسامی رانندگان لودر و بولدوزر (سنگرسازان بی‌سنگر) موفق و نامی نیروهای مسلح و جهاد استان در دفاع مقدس که اقدامات و عملیات‌های حماسی داشته‌اند، به همراه نام و مکان عملیات‌ها و مناطقی که پدافند انجام داده‌اند نیز جزو دیگری از این تأمین محتوا است.

زمردیان اعلام داشت: اسامی رانندگان آمبولانس نیروهای مسلح و نیروهای مردمی استان در دفاع مقدس که اقدامات و عملیات‌های حماسی داشته‌اند به همراه نام و مکان عملیات‌هایشان یکی دیگر از مواردی است که برای چینش و موزه‌آرایی مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان ها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از تمام رزمندگانی که در رشته‌های فوق‌الذکر توفیق حماسه‌آفرینی داشتند تقاضا کرد که بنیاد حفظ آثار را در این رسالت یار و رهنمون باشند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول