اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهربابک

هفته دفاع مقدس قدردانی از شهداست

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: هفته دفاع مقدس در شرایط کنونی جهان یک هفته مهم و سرنوشت‌ساز برای ایران اسلامی و قدردانی از شهداست.

هفته دفاع مقدس قدردانی از شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، هادی احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا نیاز به برنامه‌ها و مراسم ما ندارند، بلکه ما هستیم که با برگزاری برنامه‌های ویژه شهدا باید خودمان را به آن‌ها وصل کنیم.

وی افزود: امروزه در هفته دفاع مقدس تمام دنیا به برنامه‌های ایران توجه می‌کنند و منتظرند که ببینند ایران در هفته دفاع مقدس چه برنامه‌هایی اجرا می‌کند.

احمدی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه ارزش‌ها بنا شد و امروزه ما در قبال خون شهدا مدیون هستیم و وظیفه داریم برای آنها مراسم برگزار کنیم.

وی همچنین از تمام مسئولان و بسیجیان خواست که هفته دفاع مقدس را باشکوه هر چه تمام برگزار کنند و عنوان کرد: اگر مراسم این هفته کمرنگ برگزار شود، نخستین ضربه به خودمان و به ویژه قشر جوان وارد می‌شود.

حسین اسدی رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهربابک نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم هفته دفاع مقدس بتوانیم گوشه‌ای ناچیز از فعالیت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را جبران کنیم.

وی از مدیران خواست که این هفته را از خودشان بدانند و در تمام برنامه‌ها و مراسم این هفته شرکت کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول