اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد بیمارستان صحرایی صورت گرفت

ارائه 400 میلیون ریال خدمات درمانی به بیماران شهرستان کوهرنگ

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ تاکنون بالغ بر 400 میلیون ریال به بیماران این منطقه خدمات درمانی ارائه شده است.

ارائه 400 میلیون ریال خدمات درمانی به بیماران شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس اورژانس کشور از این بیمارستان صحرایی در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: این بیمارستان، صحرایی که به نام امام صادق(ع) نامگذاری شده، پنجمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی است که در سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در دبیرستان شبانه‌روزی حضرت خدیجه(س) بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ به مساحت 300 متر مربع برپا شده است تا به بیماران نیازمند این منطقه خدمات‌رسانی کند.

وی افزود: این بیمارستان از روز یکشنبه 12 شهریورماه در این منطقه محروم از شهرستان کوهرنگ ایجاد شده و تا فردا جمعه به مردم نیازمند و بیمار خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌کند.

اسحاقی ادامه داد: برپایی این بیمارستان صحرایی با توجه به نبود پزشک مستقر در منطقه و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی با استقبال مردم این بخش مواجه شده است.

وی ادامه داد: در مجموع طی این چند روز با فعالیت شبانه‌روزی اکیپ پزشکی و درمانی مستقر در این بیمارستان صحرایی، معادل 442 میلیون و 295هزار ریال خدمات پزشکی و درمانی به صورت رایگان به مردم منطقه دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ ارائه شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی این مدت افزون بر 2 هزار و 800  نفر از بیماران این منطقه توسط پزشکان عمومی و متخصص مستقر در بیمارستان صحرایی امام صادق(ع) ویزیت، معاینه، درمان و از خدمات دارویی رایگان بهره‌مند شدند.

 مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود بخش‎های اطاق عمل، ریکاوری، بستری و استریل در این بیمارستان صحرایی ادامه داد: تاکنون 170 عمل جراحی سرپایی در این بیمارستان انجام شده است.

اسحاقی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان صحرایی متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی از جمله اطفال، زنان و داخلی حضور داشته و با توجه به تشخیص و نیاز بیماران این خدمات تخصصی به آنان ارائه خواهد شد.

غلامرضا معصومی رئیس اورژانس کشور نیز در جریان این بازدید با تجلیل از تلاش ارزشمند بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در امر کمک رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار این استان ابراز امیدواری کرد که با استمرار روند ایجاد و برپایی این گونه بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مختلف کشور، نیازمندی‌های مناطق کمتر برخوردار در امر سلامت و بهداشت مرتفع شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول