اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد:

204 میلیارد تومان سود قطعی به مشتریان پرداخت شده است

خبرگزاری فارس: معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد گفت: تاکنون 204 میلیارد تومان سود قطعی محاسبه شده توسط این بانک به حساب مشتریان پرداخت شده است.

204 میلیارد تومان سود قطعی به مشتریان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمهدی حسینی پیش از ظهر امروز در جریان سفر به اردبیل و در بازدید از شعبات شهرهای مختلف اردبیل اظهار داشت: ما در حال حاضر در سطح کشور 743 دستگاه خودپرداز داریم که به سرعت این تعداد در حال گسترش است به طوریکه براساس سیاست تعیین شده این رقم تا سال آینده به دو برابر افزایش می‌یابد.

وی به فعال بودن شش هزار دستگاه کارت‌‌خوان در فروشگاه‌های مختلف و صدور دو میلیون و 100 هزار کارت بانکی برای مشتریان خبر داد و تصریح کرد: ما در دو سال اخیر 100 درصد صدور کارتمان را افزایش دادیم و همچنان سعی می‌کنیم نقاط ضعف و کمبودهای خود را در این حوزه برطرف کرده و به شکل مناسب مشتریان را از خدمات نوین بانکی بهره‌مند سازیم.

حسینی به ارتباط بانک مهر اقتصاد با بانک ملت در پرداختی‌های متقابل از طریق دستگاه‌ها خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا به شبکه شتاب بپیوندیم ولی در حال حاضر با تراکنش بالا بیش از یک میلیون تومان برداشت را در طول روز شاهد هستیم.

این مسئول تراکنش انجام شده در این مجموعه بانکی را حتی بالاتر از میانگین بانکداری معمول و مرسوم اعلام کرد و افزود: ما از لحاظ سیستم الکترونیکی و راه‌اندازی جایگاه‌ها و مراکز شبانه‌روزی ارایه خدمات الکترونیکی بانکی در رتبه چهارم کشور قرار داریم.

وی به کار بزرگ و سنگین پرداخت 10 ساله مابه‌التفاوت سود قطعی اشاره کرد و ادامه داد: ما این کار سخت را با همراهی مشتریان و کارکنان صدیق نظام بانکی مهر اقتصاد انجام دادیم و موفق شدیم پرداختی‌های 10 ساله خود را برای بیش از 9 میلیون مشتری با نظارت شرعی علما و مراجع عالیقدر انجام دهیم.

به گزارش فارس، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد با یادآوری اینکه بانک مهر اقتصاد به صورت مستمر از مشاوره‌ها و توصیه‌های علما و فقها در امور شرعی و حفظ مقررات اسلامی در نظام بانکداری بهره می‌برد، بیان کرد: ما دوست نداریم حتی ریالی پول حرام به مجموعه بانکی ما وارد شود چرا که ما بیش از آن که به فکر سودآوری باشیم به فکر اعمال مقررات و نظارت‌های شرعی، اعتماد و ایجاد انگیزه در بین مردم و مشتریان هستیم.

حسینی از آموزش بیش از 300 نفر ساعت و آشنایی مدیران با بانکداری اسلامی خبر داد و اضافه کرد: در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی به میزان پنج هزار نفر ساعت اقدام به تهیه کتاب آموزشی و جزوات کردیم تا نظارت‌ها شرعی و قانونی صورت بگیرد.

وی همچنین از تشکیل اداره بانکداری اسلامی خبر داد و یادآور شد: ما معتقدیم که تمام قراردادها و عقود ما باید با موازین شرعی و اسلامی مطابقت داشته باشد تا مبادا کوچک‌ترین اجحاف در حق مشتریان صورت بگیرد.

حسینی در ادامه سخنان خود گفت: ما در بحث حمایت از واحدهای صنعتی به ویژه متقاضیان نان صنعتی ورود خوبی داشتیم به طوریکه تمام درخواست‌کنندگان واحدهای تولیدی نان صنعتی از تسهیلات این بانک بهره‌مند شدند.

وی به سرمایه‌گذاری بانک مهر اقتصاد در حوزه خودروسازی سایپا و ایران خودرو اشاره کرد و افزود: 40 درصد سهام کارخانه تراکتورسازی تبریز مال این بانک است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به خدمات متنوع بانک مهر اقتصاد به عموم مشتریان و به ویژه مشتریان خاص اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ما همایش شرکای ماندگار را یک فرصت استثنایی می‌دانیم تا بتوانیم ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را به نمایش گذاشته و از حسن اعتماد هموطنان استفاده کنیم.

حسینی راه‌اندازی حساب ویژه برای مشتریان ماندگار، صدور کارت ویژه برای آنها،‌ در نظر گرفتن باجه مخصوص برای ارایه خدمات به مشتریان، فعالیت‌های مالی و غیر بانکی به ویژه جیرینگ و بیمه و همچنین بحث خرید دیون را یادآور شد و تصریح کرد: ما با توجه به محدودیتی که در دادن تسهیلات به نرخ معمول داریم، سعی می‌کنیم به صورت قرض‌الحسنه تسهیلات قابل توجهی را به مشتریان و متقاضیان پرداخت کنیم که در این زمینه ما بیشترین تمرکز خود را بر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه قرار دادیم.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول