اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دالاهو تاکید کرد

ایجاد 2000 اشتغال در دالاهو تا پایان سال

خبرگزاری فارس: فرماندار دالاهو گفت: سهمیه اختصاص یافته به دستگاه‌های اجرایی شهرستان دالاهو در بحث اشتغالزایی ۲ هزار و 15 نفر است.

ایجاد 2000 اشتغال در دالاهو تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی هاشمی‌نیا در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دالاهو برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه 12 طرح با اعتبار 194 میلیون تومان و اشتغالزایی 14 شغل به تصویب رسید.

هاشمی‌نیا ادامه داد: تا‌کنون هزار و 484 طرح به مبلغ 17 میلیارد تومان در بنگاه‌های زودبازده شهرستان دالاهو مصوب و توسط بانک عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: سهمیه اختصاص یافته به دستگاه‌های اجرایی شهرستان دالاهو در بحث اشتغالزایی دو هزار و 15 نفر است که باید این تعهد اشتغالزایی تا پایان سال محقق شود.

فرماندار دالاهو گفت: در بحث مشاغل خانگی تا‌کنون 478 طرح به مبلغ یک میلیارد و 490 میلیون تومان توسط بانک‌های عمل پرداخت شده است که انتظار می‌رود اعضای کارگروه ضمن اطلاع‌رسانی بهینه طرح‌های مشاغل خانگی به آحاد مردم و جوانان جویای کار تا پایان سال نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول