اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:

برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس جلوه مردمی پیدا کند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: اگر برای احیا کردن تفکر شهدا در جامعه و برپایی برنامه‌های دفاع مقدس با مشارکت مردم مبادرت شود در زمینه‌های مختلف پیروزی‌های بزرگی به دست می‌آید.

برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس جلوه مردمی پیدا کند

 میرقاسم سید تاجی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از فرمان‌های رهبری برای سال جاری حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، از طرف دیگر با تحریم‌های اقتصادی دشمنان رو‌به‌رو هستیم از این‌رو می‌توان عمل کردن به فرهنگ و منش شهدا را برای بی اثر کردن این قبیل تحرکات مغرضانه، در پیش گرفت.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام با به کار بستن تاکتیک‌های پیچیده و طراحی عملیات‌های مختلف برای کوتاه کردن دست متجاوزان از کشورمان گام برداشته و پیروزی نهایی را به دست آوردند پس به وسیله الهام گرفتن از آنها می‌توانیم در زمینه کم‌اثر کردن تهدیدهای اقتصادی دشمن موفق بود.

سیدتاجی به نام‌‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: با الگو قرار دادن شهدا، ایثارگران در زمینه‌های مختلف اعم از امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌توان توفیق‌های روزافزون کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس را در پیش رو داریم اضافه کرد: از بین 80 دستگاه اجرایی استان تاکنون 40 دستگاه برنامه‌های پیشنهادی خود را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارسال کرده‌اند که در مجموع 270 عنوان برنامه در 27 محور دسته‌بندی شده است.

سید تاجی بر لزوم برپایی با کیفیت برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: اداره‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی باید نقش خود در هشت سال جنگ تحمیلی را به تصویر بکشند به طوری که می‌توان مخابرات را مثال زد از طریق این شرکت رزمندگان سلامتی خود را به اطلاع خانواده‌های خود می‌رساندند پس باید به این شکل کارایی هر سازمان برای اطلاع مردم تبیین شود.

مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس باید جلوه مردمی به خود بگیرد اضافه کرد: اقشار مختلف مردم از همه طبقه‌های اجتماعی و دانشجویان باید برای برپایی باشکوه برنامه‌‌های این ایام تلاش کنند.

وی اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برپایی مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و ..، نواختن زنگ پیروزی در مدارس، تولید و پخش برنامه‌های سمعی و بصری، تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برپایی همایش جهادگران، اهدای خون، نمایش فیلم‌هایی با موضوع دفاع مقدس مهم‌ترین برنامه‌ها را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول