اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

ذی‌الحجه فرصت مطلوبی برای توسعه فرهنگ ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: باید از فرصت ماه ذی‌الحجه برای توسعه فرهنگ ولایت استفاده شود.

ذی‌الحجه فرصت مطلوبی برای توسعه فرهنگ ولایت است

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ واقعه غدیر خم جریان سازی مطلوبی در جامعه محسوب می‌شود که ضروری است اقدامات لازم برای این امر انجام شود.

وی با بیان اینکه خطبه غدیر فقط یک خطبه نیست بلکه جریان مهمی در اسلام است، افزود: برای ادامه این واقعه باید اقدامات مطلوبی انجام شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه در تقویم اسلامی تصریح کرد: همه مناسبت‌های این ماه ظرفیت‌های لازم را برای تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماه محرم فرصت مطلوبی برای پاسخگویی به شبهات محسوب می‌شود، افزود: باید از فرصت ماه ذی‌الحجه نیز برای تبیین فلسفه عید غدیر استفاده کرد. ناصری بر ضرورت توسعه فرهنگ ولایت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از فرصت ماه ذی‌الحجه برای توسعه فرهنگ ولایت استفاده شود.

وی احیای نماز عید غدیر را از برنامه‌های مورد توجه دانست و گفت: می‌توان با احیای این نماز همچون نماز اعیاد دیگر برجستگی خاصی به این موضوع بخشید.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان می‌تواند در زمینه عید غدیر نیز برنامه‌های تاثیرگذاری برگزار کند، افزود: این عید به عنوان یکی از اعیاد مهم سیاسی جامعه اسلامی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در تبیین نقش ولایت در جامعه اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول