اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر:

عامل هتک حیثیت اینترنتی در استان بوشهر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: یکی از عاملان هتک حیثیت اینترنتی توسط پلیس فتای بوشهر در یک عملیات حرفه‌ای پلیسی دستگیر شد.

عامل هتک حیثیت اینترنتی در استان بوشهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست با فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: مأموران پلیس فتای استان در پی شکایت خانمی از شهروندان بوشهری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با ایجاد مزاحمت‌های تلفنی، پیامک و ثبت شماره تلفن وی در اینترنت، موجبات هتک حیثیت وی را فراهم آورده‌اند بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد پیامک‌های ارسالی از سوی مزاحم بسیار رکیک بوده به طوری که موجبات مشکلات روحی و روانی برای شاکی را به وجود آورده است.

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: کارآگاهان پلیس فتای استان سریعاً وارد عمل شده و با انجام پیگیری‌های فنی در فضای سایبر متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس‌زاده تاکید کرد: هتک حیثیت و نشر اکاذیب، شامل تغییر یا تحریف و انتشار فیلم، تصویر یا اطلاعات خصوصی افراد در فضای مجازی و انتشار مطالب دروغ به قصد اضرار یا تشویش اذهان عمومی علیه دیگران در این فضا جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.

شناسایی و دستگیری سارق حساب بانکی توسط پلیس فتا استان بوشهر

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با تلاش و هوشیاری پلیس فتای استان بوشهر یک نفر سارق که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده گفت: مأموران فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی به نام «پ» مبنی بر اینکه از حساب وی مقداری پول بدون اطلاع وی برداشت شده است، بلافاصله اکیپ تحقیقاتی تشکیل داده و وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: بنا بر این گزارش، پلیس در تحقیقات گسترده شبانه‌روزی در نتیجه به فردی به نام «ف» مظنون و پس از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات دستگیر کرده و به پایگاه انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با توجه به اینکه با صاحب حساب آشنایی قبلی در مراکز علمی داشته و رمز دوم و شماره حساب بانکی خود را در اختیارم گذاشته بود با استفاده از اینترنت منزل و محل کارم از حساب وی اقدام به خرید اینترنتی غیر مجاز کردم.

کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر نیز از کشف بیش از سه میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا خضری تنگستانی از کشف مقدار 3 میلیارد و 72 میلیون ریال کالای قاچاق از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون در سطح این شهرستان خبر داد.

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان دیر در عملیات‌های متعدد موفق به شناسایی چهار انبار نگهداری کالای قاچاق شد که در این راستا کالاهایی از قبیل مواد غذایی، وسایل مصرفی و تزیینی، یک دستگاه جت اسکی و ... کشف و ضبط کردند.

خضری تنگستانی با اشاره به ارتقای چرخه اقتصادی کشور به عنوان یکی از وظایف ناجا تصریح کرد: با توجه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر همه ما واجب است که با پدیده شوم قاچاق که بر تولید ملی و خودکفایی کشور لطمات سنگین وارد می‌کند مبارزه کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر در پایان به شناسایی و توقیف چندین دستگاه خودرو وانت و تریلر حامل کالای قاچاق اشاره کرد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول