اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج:

معابر پرترافیک کرج شناسایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از شناسایی معابر پرترافیک در این کلانشهر خبر داد و گفت: شناسایی این معابر با هدف کاهش ترافیک در روزهای نخست مهر ماه انجام می‌شود.

معابر پرترافیک کرج شناسایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد فیروزبخت ظهر امروز در جلسه ستاد حمل و نقل اظهار داشت: این اقدام در راستای ایمن سازی معابر نیز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه اندیشیده شده است و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده در مهر ماه شاهد کاهش بار ترافیکی از معابر پرتردد باشیم.

این مسئول با اشاره به این که ایمن‌سازی معابر نیز توسط این سازمان انجام شده است، افزود: اجرای طرح‌های اصلاح معابر شهری در آستانه بازگشایی مدارس اعم از نصب تابلو و علایم ترافیکی و خط کشی گذرگاه‌های عابر پیاده از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در اول مهر ماه است.

فیروزبخت تأکید کرد: مسئولان باید خدمات رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند و با توسعه خدمات به مردم میزان رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنند.هر ساله با توجه به آغاز بازگشایی مدارس شاهد ترافیک سنگین در برخی از معابر هستیم اما امسال تمهیدات لازم برای روانسازی این مهم انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم از نظرات کارشناسان و مهندسان ترافیک استفاده کرده‌ایم که امیدواریم با اجرایی کردن آن بتوانیم کاهش بار ترافیکی را شاهد باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت فرهنگ سازی ترافیک در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم نقش به سزایی در کاهش مسائل و معضلات ترافیکی ایفا می‌کند.

فیرزوبخت بر ارائه آموزش‌های ترافیکی در سنین پایین تأکید کرد و ادامه داد: هر چه این آموزش‌ها در دوران کودکی بیشتر باشد فرزندان ما در دوران بزرگسالی می‌توانند راحت‌تر مسائل راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول