اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ دسته اول ایران

ملاقات همشهری‌ها در باغ‌شمال /مهمانی شهرداری تبریز ادامه دارد

خبرگزاری فارس: در هفته دوم لیگ دسته اول ایران تیم‌های ماشین‌سازی و گسترش فولاد به مصاف هم رفته و شهرداری نیز مهمان سایپای شمال است.

ملاقات همشهری‌ها در باغ‌شمال /مهمانی شهرداری تبریز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته دوم لیگ دسته اول ایران موسوم به جام آزادگان روز پنجشنبه 30 شهریور ماه برگزار شده و در تبریز تیم گسترش فولاد و ماشین‌سازی در ورزشگاه تختی تبریز به مصاف هم می‌روند.

گسترش فولاد هفته اول مقابل اتکا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و سه امتیاز این بازی را کسب کرد تا در رده دوم جدول قرار گیرد. اما ماشین‌سازی به دلیل آماده نشدن مدارکش نتوانست مقابل الوند همدان قرار گیرد تا کمیته انضباطی در مورد این بازی تصمیم گیرد.

ساعت برگزاری این بازی 16.30 دقیقه اعلام شده است.

ماشین‌سازی بعد از این بازی به قائم‌شهر می‌رود تا یکی از سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه خود را برگزار کند. اما گسترش فولاد در سومین بازی خود در تبریز میزبان شاهین بوشهر است.

اما شهرداری تبریز برای دومین هفته متوالی مهمان است. این تیم در هفته اول در همدان مقابل پاس در ثانیه‌های پایانی بازی را واگذار کرد. شهرداری در هفته دوم به مصاف سایپای قائم‌شهر می‌رود و امیدوار است بتواند در این بازی امتیاز کسب کند.

شهرداری هفته سوم در تبریز میزبان تیم فولاد یزد است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول