اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه:

استاد یدالله رحمانی در دل مردم ماندگار است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه گفت: استاد یدالله رحمانی حرف مردم را می‌زد و در دل مردم ماندگار است.

استاد یدالله رحمانی در دل مردم ماندگار است

شهاب متقی‌فر در حاشیه چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت در کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هنرمندی که برای مردم کار کند، از یادها نمی‌رود و استاد یدالله رحمانی، شاعر و خواننده محبوب کرمانشاهی حرف مردم را می‌زد و در دل مردم ماندگار است.

متقی‌فر افزود: یک کلیپ به‌نام منزلگاه شیران که شعر آن از مرحوم رحمانی بود در افتتاحیه جشنواره پخش شد و ما یک ساختارشکنی کردیم و ابتدا نام شاعر زنده یاد رحمانی آورده شد و بعد عوامل معرفی شدند و این برای احترام به جایگاه وی بود.

وی تصریح کرد: رحمانی در قالب شعر، اثر مقاومتی و حماسی داشت، آهنگ قصرشیرین چند سال پیش 6 عنوان جایزه گرفت و شعر آن از مرحوم رحمانی بود.

متقی‌فر ادامه داد: ثبت مقام الوناتی در ایران و ارکستال کردن هوره از کارهای وی بود و نشان از شناخت عمیق مرحوم رحمانی دارد.

وی با اشاره به شخصیت خاص استاد رحمانی، تاکید کرد: وی به جوانان بسیار اهمیت می‌داد و کوچک‌ترین استعداد هنری آنها را کشف و حمایت می‌کرد.

متقی‌فر اثر فلای شار خم (کشاورز شهر غم) را ماندگارترین اثر رحمانی دانست و خاطرنشان کرد: آثار استاد رحمانی می‌تواند دست‌مایه‌ای برای هنرمندان جوان برای خلق آثار جدید باشد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول