اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک هفته زودتر از پایتخت

«بغض» قبل از تهران در کاشان اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «بغض» با وجود عدم نمایش در تهران در سینما بهمن کاشان اکران می‌شود.

«بغض» قبل از تهران در کاشان اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در حالی نخستین ساخته رضا درمیشیان فردا روی پرده سینما بهمن کاشان می‌رود که اکران عمومی این فیلم در تهران بنا بر مسائلی یک هفته دیرتر آغاز می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با توجه به شرایط اکران فیلم سینمایی بغض، سینما بهمن کاشان به عنوان یکی از سینماهای مهم استان اصفهان برای نمایش عمومی این فیلم انتخاب شده است.

سید مصطفی حسینی با اشاره به لزوم اکران عمومی در کشور سازنده به عنوان یکی از شرایط مهم معرفی یک فیلم به اسکار بیان داشت: با توجه به ضرورت اکران عمومی این فیلم تا مهلت تعیین شده تصمیم گرفته شد این فیلم در چند سینمای برجسته کشور از جمله سینما بهمن کاشان به مخاطبان سینما عرضه شود.

طبق قوانین آکادمی اسکار در بخش فیلم خارجی، فیلم‌هایی می‌توانند از سوی کشور‌ها معرفی شوند که از اول اکتبر 2011 (10 مهر 90) حداکثر تا تاریخ 30 سپتامبر 2012 (9 مهر 91) در کشورشان حداقل به مدت یک هفته پیاپی اکران عمومی شده باشند و بلیت فروخته باشند.

مسئله مهاجرت درون‌مایه اصلی داستان فیلم سینمایی بغض است که به زندگی دو جوان از نسل سوم مهاجران ایرانی می‌پردازد.

در این فیلم بابک حمیدیان و مهران احمدی به همراه باران کوثری به عنوان تنها بازیگران ایرانی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند و فیلم‌برداری تمام صحنه‌های این فیلم نیز در استانبول ترکیه انجام شده است.

تورج اصلانی، مهرداد میرکیانی و حبیب رضایی به ترتیب به عنوان تهیه‌کننده، مدیر فیلم‌برداری، طراح چهره‌پردازی و مشاور امور بازیگران از جمله عوامل شاخص فیلم بغض به شمار می‌روند که در کنار کیوان مقدم در مقام طراح صحنه و لباس، نظام‌الدین کیایی در سمت صدابردار و سید غلامرضا موسوی در کسوت تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول