اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مسائل سیاسی روی عدم صدور روادید نقش داشت

خالقی: بعید است دوچرخه‌سواری رفع تعلیق شود/ مجبوریم به CAS شکایت کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: دفاعیه خود را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم اما با شرایطی که وجود دارد، احتمال ضعیفی وجود دارد که رفع تعلیق شویم.

خالقی: بعید است دوچرخه‌سواری رفع تعلیق شود/ مجبوریم به CAS شکایت کنیم

اصغر خالقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص سفر به کشور هلند برای حضور در مجمع جهانی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: امروز در حالت آماده‌باش بودیم تا در صورتی که روادید صادر شود، راهی این کشور شویم، اما به نظر می‌رسد دیگر زمان نیست و اگر در ساعات باقی مانده هم روادید برسد، دیگر برای رسیدن به مجمع فدراسیون جهانی وقتی نمانده است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد در این ماجرا سفارت هلند سیاسی عمل کرده است، گفت: 100 درصد همین موضوع است و شک نکنید. سابقه نداشته است که فدراسیون جهانی برای مسابقات قهرمانی جهان یا مجمع سالیانه، رؤسای یک کشور را دعوت کرده و سفارت کشور فوق در خصوص صدور روادید همکاری نکند.

خالقی در خصوص وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری ایران، افزود: چون این پیش‌بینی‌ها را می‌کردیم، دفاعیه خود را به UCI (فدراسیون جهانی) ارسال کردیم، اما احتمال ضعیفی وجود دارد که رفع تعلیق شویم، هرچند که به دفاع وکیل‌مان در مجمع فدراسیون جهانی امیدوار هستیم، البته وی هم نمی‌تواند در این مورد لابی‌های لازم را بکند.

وی یادآور شد: همین تعلیقی هم که هستیم قانوناً اشتباه است، چون UCI بر خلاف اساسنامه خود عمل کرده است، بنابراین بعید است در ادامه کار هم بخواهند ما را رفع تعلیق کنند. بر همین اساس ما هم مجبوریم به دادگاه CAS شکایت کنیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در پایان گفت: فعلا تعلیق روی ورزشکاران تأثیری ندارد و مهدی سهرابی به عنوان نماینده ایران روز یکشنبه در مسابقات قهرمانی جهان با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول