اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذرماه امسال

چهارمین کنگره سراسری شعر عاشورا در الیگودرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز از برگزاری چهارمین کنگره سراسری شعر عاشورا با عنوان «حنجره‌های سرخ» آذرماه امسال در این شهرستان خبر داد.

چهارمین کنگره سراسری شعر عاشورا در الیگودرز برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی الیگودرز، مصطفی محمدی از برگزاری کنگره سراسری شعر عاشورا آذرماه امسال در الیگودرز خبر داد و گفت: کنگره شعر عاشورایی با نام حنجره‌های سرخ، یکی از کنگره‌های معتبر کشوری در حوزه شعر است که هر ساله با استقبال زیاد شاعران سراسر کشور در الیگودرز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: از ابتدای تابستان امسال دبیرخانه این کنگره تشکیل شده و برای رفع کاستی‌های سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های مدونی صورت گرفته است.

محمدی یکی از دلایل بالا بودن سطح کیفی کنگره سراسری شعر عاشورا در سال‌های گذشته را همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری الیگودرز و حضور پررنگ هنرمندان این انجمن‌ها در برگزاری این کنگره عنوان کرد و گفت: این کنگره 23 آذرماه سال جاری در الیگودرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول