اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز خبر داد

اسکان 6 هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تبریز

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از اسکان نزدیک به 6 هزار دانشجو در چهار مجتمع خوابگاهی این دانشگاه خبر داد.

اسکان 6 هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حسین نوید با بیان اینکه ظرفیت کل خوابگاه‌های دولتی این دانشگاه 5 هزار و 900 نفر است، تصریح کرد: این تعداد شامل 2 هزار و 550 نفر دانشجوی دختر و 3 هزار و 350 نفر دانشجوی پسر می‌شود.

وی در ادامه ظرفیت آماده شده خوابگاه‌های خودگردان این دانشگاه را که به دانشجویان دختر اختصاص یافته 625 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد از دانشجویان این دانشگاه نیز به دلیل کمبود ظرفیت در خوابگاه‌ها در خوابگاه خودگردان ساکن شده‌اند.

نوید گفت: در حال حاضر این تعداد دانشجویان در یک مجتمع خوابگاهی و پنج خوابگاه خودگران مربوط به دختران و سه مجتمع خوابگاهی مربوط به پسران اسکان یافته‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون فضای اختصاصی به هر دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه بالاتر از میانگین کشوری است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه به سایر خدمات رفاهی برای دانشجویان ساکن خوابگاه‌های این دانشگاه در آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: در این خصوص طرح پایش سلامت دانشجویان در حوزه جسمانی و روان شناختی به اجرا در می­‌آید.

نوید بهره‌برداری از پروژه سلف سرویس دانشجویان، سالن سر پوشیده چند منظوره خوابگاهی، راه‌اندازی مشاوره تلفنی دانشجویان، مشاوره سوپر وایزری دانشگاهی منطقه شمالغرب کشور و راه‌اندازی شبکه اینترنتی خوابگاهی ولی‌عصر با استفاده از فیبر نوری را از دیگر اقدامات این دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان ذکر کرد.

وی همچنین با اشاره به وام‌های دانشجویی در دانشگاه تبریز اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و اقدامات مناسب دانشگاه تبریز، امسال مشکلی برای اعطای وام­‌های مختلف به دانشجویان وجود ندارد.

نوید خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 20 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول