اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری دومین گردهمایی بانوان بسیجی در زرآباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس، دومین گردهمایی بانوان بسیجی در شهر زرآباد برگزار شد.

برگزاری دومین گردهمایی بانوان بسیجی در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج زرآباد ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای خواهر بسیجی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، کارخانه‌ای ارزش ساز و صادرکننده اندیشه‌های ناب مقاومت و بیداری اسلامی است.

پرویز پودینه افزود: فرهنگ دفاع مقدس با رشادت‌های بانوان و مردان، امروز به تمام نقاط کشور صادر شده است و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

عبداللطیف بارانی شهردار زرآباد نیز در ادامه این مراسم با اشاره به ظرفیت موجود در جامعه بانوان به ویژه در بلوچستان، بسیج خواهران را بستر مناسبی برای مشارکت اجتماعی در جامعه دانست و گفت: در همین راستا می‌توان به حوزه آموزش و پرورش بانوان توجه بیشتری شود.

یکی از علمای اهل سنت بخش زرآباد نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به تمام جهان اسلام و تمام آزادی‌خواهان دنیا است.

مولوی عارف هوتی بیان داشت: دفاع مقدس و رشادت‌ها و پاسداری‌های دلیرمردان و شیر زنان برای دفاع از خاک میهن اسلامی سبب شد که امروز ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف در سطح دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به اهانت اخیر کارگردان آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: این‌گونه اهانت‌ها فقط به وحدت بیش از پیش مسلمانان منجر می‌شود.

برگزاری نمایشگاهی از فعالیت‌های خواهران و تجلیل از خواهران بسیجی از جمله برنامه‌های پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول