اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پرسپولیس قائمشهر تحت حمایت باشگاه پرسپولیس

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس قائمشهر تحت حمایت باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد.

پرسپولیس قائمشهر تحت حمایت باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس قائمشهر که در رده‌های پایه فعالیت می‌کند، طی یک قرارداد همکاری از حمایت‌های باشگاه پرسپولیس بهره‌مند خواهد شد.

محمدرضا رامشگر مدیر باشگاه پرسپولیس قائمشهر درباره وضعیت تیم‌های این باشگاه گفت: برنامه ما استعدادیابی و پرورش این استعدادها است. امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده بازیکنانی را به پرسپولیس معرفی کنیم. تیم جوانان پرسپولیس قائمشهر سال قبل به عنوان چهارم لیگ دست پیدا کرد و در این فصل در دو بازی انجام شده به دو پیروزی 8 بر صفر دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: تیم جوانان هم در سوپر لیگ استان (آسیاویژن مازندران) نایب قهرمانی شد و در این فصل تا اینجا دو پیروزی 4 بر 2 و 3 بر صفر داشتند. بازی‌های تیم امید هنوز شروع نشده اما چند روز قبل در یک بازی دوستانه برابر تیم امید نساجی که در لیگ برتر کشور حاضر است، 4 بر یک به پیروزی رسیدیم. امیدهای ما در لیگ یک کشور یا تیم‌هایی مثل گیتی پسند، سپاهان نوین و ابومسلم در یک گروه هستند.

رامشگر افزود: با توجه به همکاری که آغاز شده در نظر داریم فصل آینده در رقابت‌های بزرگسالان شرکت کنیم ولی قصد داریم تیمی زیر 23 سال تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول