اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از هادیان سیاسی سپاه الغدیر یزد:

دشمن در عصر بیداری اسلامی به توهین ارزش‌های دینی پرداخته است

خبرگزاری فارس: یکی از هادیان سیاسی سپاه الغدیر یزد گفت: در عصر بیداری اسلامی، دشمن به توهین به باورها و ارزش‌های دینی اسلام رو آورده است.

دشمن در عصر بیداری اسلامی به توهین ارزش‌های دینی پرداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سرهنگ علی هژبری یکی از آزادگان سرافزار هشت سال دفاع مقدس و از هادیان سیاسی سپاه الغدیر یزد در گردهمایی خواهران بسیجی مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) را از آغاز رسالتش مورد توهین و آزار و اذیت قرار دادند می‌خواستند که اسلام را ریشه‌کن کنند اما نتوانستند و این تلاش مذبوحانه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این عصر، عصر بیداری اسلامی است و تهاجم‌هایی که علیه سرزمین‌های اسلامی و جمعیت مسلمانان ایجاد شده است، اساسا تهاجم باورها و ارزش‌های دینی و مقدسات است که نمونه بارز آن ساخت فیلم موهن توسط کارگردان آمریکایی اسرائیلی است.

هژبری با تاکید بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب افزود: زنان باید از مروارید عفاف و عفت خود نگهداری کنند زیرا اگر این اسلحه به زمین بیفتد، باعث فسادهای بسیاری در جامعه خواهیم بود.

هژبری نتیجه توهین به ساخت فیلم توهین‌آمیز را تعطیلی سفارتخانه‌های آمریکا و کشته و زخمی شدن سفرا و کاردار آمریکایی در برخی کشور‌های اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه پرفروش‌ترین کتاب در دنیا قرآن است که توسط پیامبر به مردم ابلاغ شده است، تصریح کرد: آنها به مقدسات ادیان مختلف از جمله اسلام و قرآن توهین می‌کنند و می‌گویند که باید آزادی بیان باشد و این کار را آزادی بیان تلقی می‌کنند.

در پایان این مراسم، قطعنامه‌ای در محکومیت ساخت فیلم موهن قرائت و خواهران بسیجی با تکبیر و درود بر پیامبر اسلام خشم و انزجار خود را به دشمنان اسلام نشان دادند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول