اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

توجه به آموزش و پرورش در اولویت کارهای نظام است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رشد و توسعه هر جامعه مرهون آموزش و پرورش است و توجه به این بخش در اولویت کارهای نظام است.

توجه به آموزش و پرورش در اولویت کارهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، سیدجواد محمودی در مراسم بهره‌برداری از هشت فضای آموزشی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار داشت: امسال با اجرای سند تحول بنیادین و سیستم آموزشی 3-3-6 تحولی نو در آموزش و پرورش رخ داده است و شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم.

وی در ادامه به فعالیت خیران مدرسه‌ساز اشاره کرد و افزود: خیران مدرسه‌ساز همواره با هدفی بلند در عرصه نظام آموزشی کشور و افزایش فضا‌های آموزشی در استان گام برمی‌دارند.

به گفته محمودی خیران مدرسه‌ساز که مال و ثروت خود را برای ساختن مدرسه خرج می‌کنند در نزد خداوند متعال از اجر اخروی برخوردار شده و در میان مردم نیز از اعتبار والایی برخورد می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز در سایه تعلیم و تربیت معلمان و مربیان آموزش و پرورش، دانش آموزان و دانشجویان ایرانی پله‌های علم و دانش را یکی پس از دیگری طی کرده و موجبات سربلندی ملت ایران را فراهم می‌آورند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی به هفته دفاع مقدس نیز اشاره و اضافه کرد: امروزه آسایش، امنیت، دستاوردهای مختلف علمی، هسته‌ای، پزشکی، سیاسی و نظامی ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان و رهنمودهای امام امت هستیم.

مدیر آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم گفت: هفت مدرسه مقاوم‌سازی شده شامل هنرستان شهید پناهی، مدارس روستاهای اصلانیک، زیندشت، آبگرم، آغ‌بلاغ، حقویران و ماته خرپه است که بر روی هم دارای 32 کلاس درس هستند.

الهوردی قریشی اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه‌ها بیش از 7.7 میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: مدرسه 12 کلاسه نوساز نیز در 2 هزار متر مربع زیربنا و با 12 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار احداث و تجهیز شده است.

به گفته قریشی با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، فضای آموزشی مناسب و استاندارد برای 600 دانش‌آموز فراهم شد.

با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار، امام جمعه شهرستان سلماس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هشت پروژه آموزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از پروژه احداث 480 واحدی مسکن مهر سلماس و پروژه احداث استادیوم 5 هزار نفری سلماس و پروژه‌های عمرانی شهری سلماس بازدید کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول