اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی:

بسیج توانایی تربیت افسران جنگ نرم را داراست

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: بسیج توانایی تربیت افسران جنگ نرم در کشور را داراست.

بسیج توانایی تربیت افسران جنگ نرم را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین سلطانی عصر پنجشنبه در نخستین همایش فصلی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باید همانند دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ نرم نیز با کنار هم بودن، همدلی، اتحاد و تحمل یکدیگر تنها دفاع از ارزش‌های اسلامی را در نظر بگیریم و البته باید در این بین نقد منصفانه و سازنده نیز مطرح شود.

وی افزود: نباید بگذاریم اعتقادات دینی، باورهای اسلامی و فرهنگی ما توسط دشمن خدشه‌دار شود زیرا آن‌ها می‌خواهند تغییرات فرهنگی را ایجاد کنند و ما نباید چنین اجازه‌ای به اجانب دهیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اگر امروز به لحاظ نظامی و سایر ابعاد پیشرفتی چشمگیر داشته‌ایم به برکت همین فرهنگ دفاع مقدس است لذا باید هوشیارانه در صحنه‌های جنگ نرم با دشمن باز هم با محور قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت، جنگ نرم را به درستی مدیریت کنیم.

سلطانی اضافه کرد: به برکت هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود که امروز انقلاب ما با بهره‌گیری از این معنویات، توانسته افکار بلند امام و انقلاب اسلامی را به جهان صادر کند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در مقابل تمام دنیای کفر ایستاده و تنها تفکر غالب بر افکار پلید دشمنان همان تفکر بسیج است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در راستای جنگ نرم موفق به مقابله قدرتمندانه شده است و در بین کشورهای اسلامی منطقه نقشی تأثیرگذار دارد که این تأثیرگذاری شاخ دشمنان نظام و در راس آن‌ها استکبار و صهیونیسم را شکسته است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در شرایط کنونی استکبار جهانی جبهه‌بندی آشکاری در مقابل اسلام انجام داده و این پروسه‌ای که در قالب توهین به مقدسات مسلمانان راه انداخته‌اند هرگز قابل بخشش و چشم‌پوشی نیست.

وی در ادامه سخنان خود با محکوم‌کردن انتشار فیلم غیراخلاقی و اهانت‌آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، آن را لکه ننگی بر دامن استکبار خواند.

سلطانی تصریح کرد: این‌گونه اقدامات وقیحانه دشمنان اسلام نه تنها مانع گسترش روزافزون اسلام‌خواهی در دنیا نخواهد شد بلکه افزایش نفرت و انزجار بیشتر ملت‌ها از طاغوت‌های زمان را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: وظیفه ما مسلمانان ایستادگی در برابر این جنایت است و مسلمانانی که در این میان موضع سکوت را اختیار کنند در حق احکام اسلامی خیانت کرده‌اند.

همایش فصلی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی با تجلیل از فعالیت‌های سه تن از مسئولان سابق بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی به پایان رسید.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول