اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آهنگساز و موسیقی‌دان اصفهانی:

برخی اسپانسرهای موسیقی تنها در اندیشه کسب درآمد هستند

خبرگزاری فارس: آهنگساز و موسیقی‌دان اصفهانی گفت: برخی از اسپانسرها برای توسعه کار خود موسیقی را به چالش می‎کشانند، به همین دلیل حضور این اسپانسرها باید در حوزه موسیقی کنترل شود تا ارزش آثار هنری زیر سئوال نرود.

برخی اسپانسرهای موسیقی تنها در اندیشه کسب درآمد هستند

مهرداد اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: وجود اسپانسر در حوزه موسیقی یک امر حیاتی برای این هنر محسوب می‌شود، اما هر اسپانسری نباید به حوزه موسیقی وارد شود.

وی افزود: وجود اسپانسر در موسیقی موضوعی مهم است که می‎تواند کمبودهای مالی را که البته مهم‌ترین معضل موسیقی است را رفع کند، اسپانسرها علاوه بر پیشبرد تبلیغات خود کمک بزرگی در جهت تولید آلبوم و اجرای کنسرت انجام می‎دهند.

آهنگساز و موسیقی‌دان اصفهانی در ادامه بیان کرد: برخی از اسپانسرها و یا همان بنگاه‌های اقتصادی برای توسعه کار خود موسیقی را به چالش می‎کشانند، به همین دلیل حضور این اسپانسرها باید در حوزه موسیقی کنترل شود تا ارزش آثار هنری زیر سوال نرود.

وی ادامه داد: حضور بنگاه‎های اقتصادی یا همان اسپانسر در آثار موسیقی باید کنترل شده باشد، زیرا حضور بنگاه‏ از آن نظر خوب است که آثار هنری و ارزش واقعی آنها در نظر گرفته شود نه اینکه تنها برای کسب درآمد باشد، به عنوان مثال بسیاری از آنها معتقدند در کنسرت‌ها حتما باید وقتی به تبلیغ کالاهای آنها اختصاص داده شود که این امر برای مخاطب خوشایند نیست.

اصلانی تصریح کرد: افرادی که در عرصه‎هایی همچون موسیقی فعالیت می‎کنند، باید برای تعیین خط و مشی مناسب در این عرصه تمام تلاش خود را به کار بگیرند و خود را نسبت به موسیقی که در اختیار جوانان قرار می‎گیرد مسئول بدانند و در نظر رشد و غنای آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

آهنگساز اصفهانی گفت: برای فراگیری اصول و ساختارهای مناسب موسیقی باید الگوبرداری از اصول موسیقی ایرانی صورت بگیرد، زیرا ماندگاری آلبوم‎های موسیقی توجه به اصالت ایرانی و مکاتب موسیقی است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول