اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خبر داد

فعالیت جهاد دانشگاهی برای جذب حداکثری

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تاکید کرد که فعالیت‌های این نهاد انقلابی براساس روحیه جهادی اجرایی می‌شود.

فعالیت جهاد دانشگاهی برای جذب حداکثری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا زجاجی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، اظهار کرد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی بر اساس دین و تقوا بوده و این امر مایه افتخار جهادگران این عرصه است.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی بر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی حاکم است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی بر اساس روحیه جهاد و تقوا اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به وجود معاونت فرهنگی در 43 واحد جهاد دانشگاهی تصریح کرد: معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در جوار دانشگاه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت 10 سازمان مرکزی خاطرنشان کرد: جذب همه افراد جامعه به سوی برنامه‌های جهاد دانشگاهی از برنامه‌های این نهاد است.

زجاجی با بیان اینکه فعالیت خبرگزاری ایسنا و ایکنا در کشور مورد توجه است، افزود:خبرگزاری ایکنا به عنوان تنها خبرگزاری قرآنی جهان در کشور فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به مخابره یک هزار خبر در روز از سوی این خبرگزاری خاطرنشان کرد: این خبرها به 42 زبان زنده دنیا از سوی این خبرگزاری مخابره می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان سراسر جهان در سال جاری در تبریز برگزار شد، افزود: 80 نفر از 52 کشور جهان در این مسابقات شرکت داشتند.

وی از رشد 25 درصدی شرکت‌کنندگان در این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات به نحو مطلوبی برگزار شد.

زجاجی با اشاره به فعالیت‌های مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی یادآور شد: این مرکز از مراکز فعال جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان امروز در زنجان افتتاح می‌شود، افزود: از طریق این صندوق 400 هزار تومان به دانشجویان تسهیلات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول