اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیته پتروشیمی مجلس نهم:

سند آمایش صنعتی باید تهیه شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیته پتروشیمی مجلس نهم گفت: تهیه سند آمایشی استان اردبیل ضروری است و باید این سند برای توسعه صنعت این استان تهیه شود.

سند آمایش صنعتی باید تهیه شود

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کاش در گذشته به جای صنایع مختلف به معدن بها می‌دادیم چرا که این استان از توان خوبی در این عرصه برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: سه بار با معاون پتروشیمی در تهران جلسه گذاشتیم تا وضعیت پتروشیمی اردبیل مشخص شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در یک کنسرسیوم حمایتی قرار است پنج باک صادرات، سپه و ملی و دو بانک خصوصی در احداث کارخانه پتروشیمی اردبیل ما را کمک کنند تا 550 میلیون دلار اعتبار احداث این کارخانه تامین شود که بخش ریالی آن را بانک ملی به دلیل مشارکت در احداث پتروشیمی اردبیل به عنوان زیر‌مجموعه پتروشیمی اراک متقبل شده است.

نائب رئیس فراکسیون اوقاف و امور خیریه به دیدار با نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست حجت‌الاسلام محمدی نسبت به پرداخت 200 میلیون تومان وام برای ساماندهی امامزاده سید صدر‌الدین قول مساعد داده و قرار شد در توسعه مساجد نیز به این استان کمک کند.

پیر‌موذن همچنین به پیگیری خود برای جذب اعتبار ویژه به بانک‌های استان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ قرار شده است 2 میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های استان تزریق شود تا در پرداخت تسهیلات به صنعتگران مشکلات احتمالی برطرف شود.

با نام تغییر ساختار در حمایت از مرتضوی رای جمع کردند

پیر‌موذن با بیان اینکه به رئیس مجلس به خاطر جمع‌آوری امضا له مرتضوی تذکر داده شده است, تصریح کرد: عده‌ای با عنوان تغییر ساختار سازمان تامین اجتماعی در حمایت از مرتضوی امضا جمع کردند که این اقدام درست و قانونی نبوده و ما این شیطنت برخی از حامیان مرتضوی را از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: بسیاری از نمایندگان با بی‌اطلاعی این نامه را با هدف تغییر ساختار امضا کردند و در این زمینه بدون تقصیر و گناه هستند.

پیرموذن در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به تذکر سوم قانون اساسی خود به شخص رئیس جمهور در سفر به نیویورک اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه به برخی از اقدامات رئیس جمهور تذکر لازم صادر شده است.

با رایزنی پهلوانان استان امضایم را در استیضاح وزیر پس گرفتم

با رایزنی و پیشنهادی که با پهلوانان استان پازاج، رضا‌زاده، سجاد انوشیروانی و جلیل باقری جدی داشته‌ام استیضاح وزیر را به صلاح ندانسته و امضایم را پس گرفتم.

وی از منتفی شدن این استیضاح خبر داد و خاطرنشان کرد: البته بنای دولت و مجلس بر تعامل بیشتر است که امیدواریم در این زمینه بدون مشکل خاص نارسایی‌های احتمالی برطرف شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول