اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

دست‌های خارجی در پشت‌ پرده دلار مشهود است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی ایران گفت: دست‌های خارجی در پشت‌ پرده شرایط امروز دلار در ایران کاملا مشهود است.

دست‌های خارجی در پشت‌ پرده دلار مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن جلال‌پور در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی اظهار داشت: حضور نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان بخش خصوصی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با تعدادی از رؤسای بانک‌های ایران در تهران بیان کرد: این نشست نتیجه مطلوبی را برای استان کرمان به دنبال داشته است.

جلال‌پور ابراز داشت: همدلی و همراهی نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با مدیران این خطه به توسعه همه‌جانبه کرمان کمک فراوانی می‌کند.

وی با اشاره به جدیت نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در انتصاب‌های صورت گرفته در کرمان عنوان کرد: حضور نمایندگان برای ارشاد، هدایت و یا تغییر بعضی از مدیران لازم و ضروری است تا روند انجام کارها به نحو مطلوب‌تری صورت گیرد.

جلال‌پور خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان در بحث تغییر مدیران، پشتیبانی مناسبی برای خواسته‌های بخش خصوصی به عنوان پرچم‌داران جنگ اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی استان کرمان اذعان داشت: نمایندگان بخش خصوصی استان کرمان بسته پیشنهادی اقتصادی خود شامل 100 پروژه پیشنهادی و موارد اصلی را طی یک ماه آینده به مجمع نمایندگان ارائه می‌کنند.

جلال‌پور افزود: ما در حال گذر از یک دوره به دوره دیگر هستیم که ضعف‌های دوره‌های گذشته در دوره جدید نمود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: ضعف‌های اقتصادی امروز ما متعلق به سال‌های گذشته است و عوارض وابستگی به نفت در زمان کنونی خود را نشان می‌دهد.

جلال‌پور اذعان داشت: ما در حال قطع وابستگی به نفت هستیم و به سمت توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف از جمله نیروی انسانی پیش می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه بحث دلار به سمتی می‌رود که با شرایط بازار همراه شود، عنوان کرد: دست‌های خارجی در پشت پرده شرایط امروز دلار در ایران وجود دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول